org Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Ja, det lurer jeg på. Ved et rent nettstudium ved en høgskole i Norge. Får man stipend/ studielån da? 0 Siter
Gemini Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Ja, det tror jeg da, tror ikke studieformen er avgjørende, bare om studiestedet har godkjenning fra Lånekassen. Det bør vel stå noe informasjon om det på nettsiden til studiestedet. Hvis ikke er det vel sannsynlig at de nettopp IKKE har slik godkjenning for studielån. 0 Siter
alida Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jada. Jeg tok noen nettstudier i Volda og fikk lån/stipend. 0 Siter
org Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Jada. Jeg tok noen nettstudier i Volda og fikk lån/stipend. Flott, det er i Volda jeg også tenker å ta et fag. Jeg tenkte på historie 30 studiepoeng. Kan jeg spørre hva du tok? 0 Siter
Atene Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Ja, det får du, hvis studiet er godkjent hos lånekassen. 0 Siter
alida Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Flott, det er i Volda jeg også tenker å ta et fag. Jeg tenkte på historie 30 studiepoeng. Kan jeg spørre hva du tok? Jeg tok Ex.phil og Ex. Fac som nettstudier i 2001/2002. Nå tar jeg Samfunnsplanlegging Master i Volda, der er det samlinger, men jeg har baby og tar det som rent nettstudium. Så får vi se hvordan det går. 0 Siter
Sofline Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Ja, hvis det er godkjent av Lånekassen. Det pleier å stå på hjemmesidene. 0 Siter
org Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Jeg tok Ex.phil og Ex. Fac som nettstudier i 2001/2002. Nå tar jeg Samfunnsplanlegging Master i Volda, der er det samlinger, men jeg har baby og tar det som rent nettstudium. Så får vi se hvordan det går. Flott, takk for svar! 0 Siter
org Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Ja, hvis det er godkjent av Lånekassen. Det pleier å stå på hjemmesidene. Takk, takk! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg tok Ex.phil og Ex. Fac som nettstudier i 2001/2002. Nå tar jeg Samfunnsplanlegging Master i Volda, der er det samlinger, men jeg har baby og tar det som rent nettstudium. Så får vi se hvordan det går. Går nettstudier uansett vår og høst? Jeg har semester fram til desember et år og har dermed et halvt år fri før jeg må starte på påbyggingen, går det ann å ta ex.fac om våren? 0 Siter
alida Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Går nettstudier uansett vår og høst? Jeg har semester fram til desember et år og har dermed et halvt år fri før jeg må starte på påbyggingen, går det ann å ta ex.fac om våren? Jeg tok ex.fac vårsemesteret, men det er lenge siden jeg tok det, så jeg aner ikke hvordan det er nå. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg tok ex.fac vårsemesteret, men det er lenge siden jeg tok det, så jeg aner ikke hvordan det er nå. Da får jeg sjekke det ut når det blir aktuelt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.