Gå til innhold

ROS til NHD

Gjest bipolarII jeg...visst

Anbefalte innlegg

Gjest bipolarII jeg...visst

Til NHD:

Vil så gjerne skrive noen ord til deg for å fortelle hvor mye du faktisk har hjupet meg her gjennom denne svartjenesten på forumet på DOL. Jeg vet du har bistått mange andre også, men nå vil jeg levere deg en personlig beretning. Kanskje kan det være godt å få en slik tilbakemelding i blandt så man skjønner at det man gjør kan være særdeles betydningsfullt for et annet menneske?

For ett års tid siden skrev jeg inn her i et innlegg der jeg beskrev hvordan jeg hadde det og mine symptomer. Du svarte da etter svært kort tid, og sa dette hørtes ut som bipolarII.

Det tok en god stund før fastlegen min skjønte alvoret, da hun mente jeg hadde en depresjon (dette fordi jeg tidligere var overgrepet som liten). Men nå før jul søkte hun meg til utredning for depressiv lidelse og med spørsmål om det ev. kunne foreligge bipolar sykdom.

Så fikk jeg utredning på poliklinikk i Oslo (faktisk kom jeg inn fort! kun etter 1 måned!!). Der gikk vi gjennom en utredning som varte over 3 uker. Og nå har jeg fått diagnose: bipolar II.

Og nå har jeg fått medisiner som er korrekte for meg - stemningsstabiliserende (lamictal). I tillegg til medisinoppfølging er jeg tilbudt individuell kognitiv terapioppfølging mht å lære om bipoalre sykdommen min hos psykologen som har utredet meg,.

Jeg har gode utsikter for bedring, sier de. Jeg er bare så glad for at du har hjulpet meg NHD. Uten deg ville jeg aldri hatt peil på hva som feilte meg, ei heller sagt noe til fastlegen som ikke vet noe særlig om bipolar.

Så NHD tusen takk igjen! Når jeg blir stabil nok, skal jeg starte innen forskning på universitetet! Gleder meg!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265593-ros-til-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er nhd, hvorfor svarer du ikke på vanlig måte?

Fordi hele slekten til Narvestad er inne på DOL.

En hel rekke av brukerne mener de har en slags webmasterfunksjon og skal passe på at alt går rett for seg. Det kreves at webmaster skal forklare enhver sletting evt ikke sletting, det varsles om tråder som bør slettes eller ikke slettes, om personer som er ufine eller har lagt ut for identifiserbare opplysninger.

Om jeg kun sier takk som svar på et hyggelig innlegg, vil noen spørre om dette innlegget regnes blant de 15 i uken jeg får betalt for. De vil mistenke at jeg sluntrer unna jobben og tilegner meg inntekt urettmessig.

Dette er heller ikke et fagsvar som går inn i kvoten på de 15 per uke. Derfor er også dette innlegget undertegnet..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265593-ros-til-nhd/#findComment-2144936
Del på andre sider

hidi, the scorpion

En hel rekke av brukerne mener de har en slags webmasterfunksjon og skal passe på at alt går rett for seg. Det kreves at webmaster skal forklare enhver sletting evt ikke sletting, det varsles om tråder som bør slettes eller ikke slettes, om personer som er ufine eller har lagt ut for identifiserbare opplysninger.

Om jeg kun sier takk som svar på et hyggelig innlegg, vil noen spørre om dette innlegget regnes blant de 15 i uken jeg får betalt for. De vil mistenke at jeg sluntrer unna jobben og tilegner meg inntekt urettmessig.

Dette er heller ikke et fagsvar som går inn i kvoten på de 15 per uke. Derfor er også dette innlegget undertegnet..

Dummeste jeg har lest...!

Ærlig talt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265593-ros-til-nhd/#findComment-2144955
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Ja, det er den virkelige psykiateren på dette forum.

Slik pleier svar fra NHD å se ut!

Innlegget skrevet av Nils Håvard Dahl, psykiater i Psykiatri

8/2-2007 klokken 07:22 Re: nhd hjelper det om jeg viser ham innleggene(eupf/brudd)? eller er jeg bare d

Jeg er redd det ikke nytter.

- Nils Håvard Dahl, psykiater

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265593-ros-til-nhd/#findComment-2145071
Del på andre sider

Gjest det vet da alle

Slik pleier svar fra NHD å se ut!

Innlegget skrevet av Nils Håvard Dahl, psykiater i Psykiatri

8/2-2007 klokken 07:22 Re: nhd hjelper det om jeg viser ham innleggene(eupf/brudd)? eller er jeg bare d

Jeg er redd det ikke nytter.

- Nils Håvard Dahl, psykiater

Når han svarer privat bruker han nhd, det har han selv skrevet her før.

Og dette var en privat takk (i hans øyne.)

Hva er problemet med det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265593-ros-til-nhd/#findComment-2145083
Del på andre sider

Annonse

Gjest kan du forklare...

skal vi bare tolerere at noen er ufine etc

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265593-ros-til-nhd/#findComment-2145122
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...