Gå til innhold

vaske vifte filter i oppvaskmaskin??

Anbefalte innlegg

Gjest lekehusmoren
Skrevet

går det an? vaske filteret i oppvaskmasinen? får ikke fettet av med salmiakk da jeg ikke har stor nok balje å legge det oppi......

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg ville ha prøvd. Det hørtes egentlig helt genialt ut :-)

nøffgakkmøbææ
Skrevet

Jeg ville ha prøvd. Det hørtes egentlig helt genialt ut :-)

HØRES genialt ut ja. men med de husmor genene mine så tar jeg ingen ideer for god fisk:=) men det kan jo ikke skade heller....det er jo bare såpe og vann....

nøffgakkmøbææ
Skrevet

Jeg vasker i allefall filteret i maskina:o)

jeg prøver meg! jeg er for alt som gjør husarbeid enkelre. derav innkjøp av oppvaskmaskin selv om vi bare er to i huset...:=/ slapt, ja, men....

Skrevet

Det går an, men jeg får det ikke rent, og vask for all del ikke noe sammen med, da blir det en ekkel hinne av fett på alt det andre.

Annonse

Skrevet

Det går an, men jeg får det ikke rent, og vask for all del ikke noe sammen med, da blir det en ekkel hinne av fett på alt det andre.

Hmm, det har ikke jeg opplevd...

Skrevet

Da jeg jobbet på gatekjøkken brukte vi faktisk plumbo(!) til å gnikke på filteret og skylle med varmt vann.

Funka.

Skrevet

Hmm, det har ikke jeg opplevd...

Kanskje filteret mitt er mer møkkete, hihi :-)

Skrevet

Er det filteret til vifta over komfyren? Den bruker jeg å ta i oppvaskmaskina, ja. Eller badekaret går jo det også.

Skrevet

Kanskje filteret mitt er mer møkkete, hihi :-)

Kanskje det er lurt med litt mer pulver enn vanlig?

Nok en teori :-)

Skrevet

Nå lurte jeg fælt på hva slags oppvaskmaskin som hadde viftefilter... ;o)

Men ja, du kan godt vaske det i oppvaskmaskina. Jeg pleier å hive kullfilteret i oppvaskmaskina et par ganger i året, går helt fint det, står vel på pakningen til filteret når det kjøpes også tror jeg.

Skrevet

Nå lurte jeg fælt på hva slags oppvaskmaskin som hadde viftefilter... ;o)

Men ja, du kan godt vaske det i oppvaskmaskina. Jeg pleier å hive kullfilteret i oppvaskmaskina et par ganger i året, går helt fint det, står vel på pakningen til filteret når det kjøpes også tror jeg.

"Nå lurte jeg fælt på hva slags oppvaskmaskin som hadde viftefilter... ;o)"

Satt å tenkte på det samme ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...