Gjest Visakortet Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Etter visakortnummer og utløpsdato får jeg spørsmål om "Card security code" - hva er det? Når jeg prøver å gå inn for å finne ut hva det er, får jeg feilmelding. Hva er card security code? Sitter med bestillingen her, så vær så snill og hjelp meg om du vet hva det er ;-) 0 Siter
Gjest baksiden Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 lurer på om det er de tre siste tallene i de tallene som er i feltet du har signert. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 lurer på om det er de tre siste tallene i de tallene som er i feltet du har signert. Jepp, det er det... 0 Siter
Gjest Visakortet Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 lurer på om det er de tre siste tallene i de tallene som er i feltet du har signert. Jeg tenkte det jeg og,men ble usikker fordi det var plass til 4 tall. Men jeg gjorde som du foreslo, og bestillingen har gått gjennom i alle fall. Tusen takk! :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 lurer på om det er de tre siste tallene i de tallene som er i feltet du har signert. Det er det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.