Gå til innhold

tusenbein

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ingen som har så mye som 1000 bein, men noen arter har mange hundre - tenk å ha så mange bein da!

Gjest Tacomix
Skrevet

tusen:P! Seriøst de har tusen bein, har hvertfall jeg hørt;)! Nei, jeg tor de har 60 eller noe. Har ikke peil!

I morgen kommer en koslig mail!

Skrevet

Det er ingen som har så mye som 1000 bein, men noen arter har mange hundre - tenk å ha så mange bein da!

Jeg mener å ha hørt at de har et par hundre, men er usikker. Herremann, glad vi bare har to bein å sko!! :)

Skrevet

tusen:P! Seriøst de har tusen bein, har hvertfall jeg hørt;)! Nei, jeg tor de har 60 eller noe. Har ikke peil!

I morgen kommer en koslig mail!

Huff. tenk å ha gnagsår da, eller liktorner, huffame. haha

Gleder meg (mail). Kryss fingrene for min sønn i dag, kl seks!!

Gjest østfolding
Skrevet

Noen ganger, når jeg kommer hjem og ser alle skoene i gangen, så tror jeg at det bor et tusenbein i huset mitt.

Hilsen

Gjest Tacomix
Skrevet

Huff. tenk å ha gnagsår da, eller liktorner, huffame. haha

Gleder meg (mail). Kryss fingrene for min sønn i dag, kl seks!!

Det hadde vært fryktelig å hatt gnagsår eller lignende om en hadde tusenbein! Jeg vil absolutt ikke være et tusenbein! Skriker bare jeg får et gnagsår, hva hadde jeg gjort om jeg hadde hatt 1000? Tør jeg ikke å tenke på engang:P!

Tenkte på sønnen din igår med det han skal idag. Jeg skal krysse alt jeg eier og har klokka 6 i kveld. Håper at det går det riktige veien:)!

Jeg må høre hvordan det gikk. Men det tar vi på mailen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...