Gå til innhold

Trene opp konsentrasjonsevnen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, vet ikke om noen bøker. Men kanskje meditasjon kunne vært en ide. har selv gått på skole nå ved siden av jobb de to siste årene, og min erfaringer at angst og tunge tanker, vanskeliggjør konsentrasjonen.

Det blir en tilleggsbelastning. har måttet vært litt streng med megf selv, og sette av 25-30 siden daglig å lese, for å unngå skikkertakslesing, som sikkert ville slitt meg ut.

Jeg bruker også meditasjonskassetter, for å lære meg å fokusere på en ting av ganger.Det har hjulpet meg.

Tror det er mange veier til Rom. Men kanskje det hadde vært noe også for deg...

klem

Gjest Jente31

Hei, vet ikke om noen bøker. Men kanskje meditasjon kunne vært en ide. har selv gått på skole nå ved siden av jobb de to siste årene, og min erfaringer at angst og tunge tanker, vanskeliggjør konsentrasjonen.

Det blir en tilleggsbelastning. har måttet vært litt streng med megf selv, og sette av 25-30 siden daglig å lese, for å unngå skikkertakslesing, som sikkert ville slitt meg ut.

Jeg bruker også meditasjonskassetter, for å lære meg å fokusere på en ting av ganger.Det har hjulpet meg.

Tror det er mange veier til Rom. Men kanskje det hadde vært noe også for deg...

klem

Hei tusen takk for tips:) Hvor får man kjøpt slike? Klem fra

Hei tusen takk for tips:) Hvor får man kjøpt slike? Klem fra

Hei på deg. Jeg vet at musikkforetninger, evt alternative butikker har meditasjons cdèr. Har selv en Cd, av A. Carr jeg bruker. (ps: Den har jeg ikke kjøpt selv) Du kan kanskje søke på nettet, evt på alternative butikk sider.Tror det er noe som heter Zen.no.... Har litt dårlig tid nå, står på farten til å dra på skolen.

Ønsker deg alt godt for i dag

God klem,

Gjest Jente31

Hei på deg. Jeg vet at musikkforetninger, evt alternative butikker har meditasjons cdèr. Har selv en Cd, av A. Carr jeg bruker. (ps: Den har jeg ikke kjøpt selv) Du kan kanskje søke på nettet, evt på alternative butikk sider.Tror det er noe som heter Zen.no.... Har litt dårlig tid nå, står på farten til å dra på skolen.

Ønsker deg alt godt for i dag

God klem,

Tusen takk for tips! Jeg skal jammen forsøke det. Klem og med ønske om en god dag til deg også :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...