Gå til innhold

Når ingen er helt i slaget:

Anbefalte innlegg

Gjest en av to voksne
Skrevet

hvem av dere er det da som alikevel må ta seg av ting?

Jeg tenker på handling og barna.

Skrevet

Den som er mest oppegående. Eksen min er heldigvis ikke av den typen som tror han skal dø bare fordi han får litt feber.

Skrevet

Siden jeg har vært stort sett alene med dem, har jeg måtte tatt meg av dem uansett hvor lite i slaget jeg har vært. Jeg mener absolutt at jeg gjorde når jeg hadde mann i huset også.

Mine har nemlig vært SYKE ;o)

Skrevet

Nå har ikke vi unger, men det hadde nok blitt meg. Jeg har en her som legger seg ned for å dø med en gang han kjenner kiling i halsen...

Skrevet

Det deler vi på, gubben er flink på hjemmebane. :-)

Skrevet

Garantert meg.

Mens jeg fortsatt var i permisjon, hadde jeg en natt hvor jeg kastet opp 4-5 ganger. Sambo sto opp og dro på jobb som vanlig en time etter at jeg kastet opp siste gang. Jeg skulle altså ta meg av ei snuppe på 10 mnd etterpå.

Når HAN fikk det samme noen dager etterpå, så lå han i senga HELE dagen... Rørte ikke en finger...

Det er forskjell, ja...

Gjest en av to voksne
Skrevet

Garantert meg.

Mens jeg fortsatt var i permisjon, hadde jeg en natt hvor jeg kastet opp 4-5 ganger. Sambo sto opp og dro på jobb som vanlig en time etter at jeg kastet opp siste gang. Jeg skulle altså ta meg av ei snuppe på 10 mnd etterpå.

Når HAN fikk det samme noen dager etterpå, så lå han i senga HELE dagen... Rørte ikke en finger...

Det er forskjell, ja...

Her er det forresten meg (kvinne).

Han kan også gi meg handlelapp når jeg har hodepine og han er frisk.

Skrevet

Den som er i best form gjør det som må gjøres.

Og er jeg syk en dag, kommer han hjem fra jobb og tar seg av barna. (jeg har permisjon)

Gjest en av to voksne
Skrevet

Den som er i best form gjør det som må gjøres.

Og er jeg syk en dag, kommer han hjem fra jobb og tar seg av barna. (jeg har permisjon)

Det har han aldri gjort.

Skrevet

En av oss. Fortrinnsvis den som føler seg i best form.

Av en eller annen grunn er det som regel meg som føler meg i best form når begge er syke. Jeg blir mye fortere frisk også. Han derimot, går i dagevis etter at han har blitt frisk og henger med hodet og er "ikke i form". Forstå det den som kan..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...