NeaNoor Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg spiste en gang en fransk rett. Det er en slags pizzabunn, med crème fraîche, løk og bacon oppå. Husker ikke hva den heter, for da hadde jeg vel funnet oppskrift på nettet. Noen som har navnet på retten, evt. oppskriften? ) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Quiche? "Quiche?" Quiche, er ikke det en slags pai med diverse grønnsaker? 0 Siter
birdie Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 "Quiche?" Quiche, er ikke det en slags pai med diverse grønnsaker? Jo, det er kanskje det? Er det ikke det du beskriver? Da vet jeg ikke, beklager. 0 Siter
birdie Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jo, det er kanskje det? Er det ikke det du beskriver? Da vet jeg ikke, beklager. ikke _du_, men NeaNoor. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 "Quiche?" Quiche, er ikke det en slags pai med diverse grønnsaker? Nei, ikke det. Det lages vel med egg? Men er ikke det i allefal. :-) Takk uansett. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Quiche? Takk, men er ikke det. Det har jeg spist før, og det er ikke halvparten så godt. ;-) 0 Siter
Velouria Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 . Dette hørte fantstisk godt ut, jeg googlet etter oppskrift. Yammi, da blir det dette her i huset idag. Takk for tipset! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Dette hørte fantstisk godt ut, jeg googlet etter oppskrift. Yammi, da blir det dette her i huset idag. Takk for tipset! Det ER god. God fornøyelse! :-) 0 Siter
pærebrus Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Dette hørte fantstisk godt ut, jeg googlet etter oppskrift. Yammi, da blir det dette her i huset idag. Takk for tipset! Hvor fant du oppskriften? Jeg prøvde å søke jeg også, men fant den ikke. Har du link? 0 Siter
Velouria Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hvor fant du oppskriften? Jeg prøvde å søke jeg også, men fant den ikke. Har du link? Her er noen, http://www.google.com/search?q=tarte+flambe&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a Du kan legge til recipe eller recipes så får du mange alternativer. Det er en rett som ser ut til å finnes både i Tyskland og Frankrike, Noe som ikke er så rart siden regionen Alsace ligger ved grensen til Tyskland, ganske på midten av vest tyskland. Enough crap from me, håper du finner det du _egentlig_ spurte om en oppskrift 0 Siter
pærebrus Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Her er noen, http://www.google.com/search?q=tarte+flambe&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a Du kan legge til recipe eller recipes så får du mange alternativer. Det er en rett som ser ut til å finnes både i Tyskland og Frankrike, Noe som ikke er så rart siden regionen Alsace ligger ved grensen til Tyskland, ganske på midten av vest tyskland. Enough crap from me, håper du finner det du _egentlig_ spurte om en oppskrift Ja, fant dette jeg også, håpte egentlig på en oppskrift på norsk. Men går vel bra å oversette. Takk skal du ha. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.