Gå til innhold

Trenger oppskrift

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiste en gang en fransk rett. Det er en slags pizzabunn, med crème fraîche, løk og bacon oppå. Husker ikke hva den heter, for da hadde jeg vel funnet oppskrift på nettet.

Noen som har navnet på retten, evt. oppskriften? :o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Quiche?

"Quiche?"

Quiche, er ikke det en slags pai med diverse grønnsaker?

Skrevet

"Quiche?"

Jo, det er kanskje det? Er det ikke det du beskriver? Da vet jeg ikke, beklager.

Skrevet

Jo, det er kanskje det? Er det ikke det du beskriver? Da vet jeg ikke, beklager.

ikke _du_, men NeaNoor.

Skrevet

"Quiche?"

Nei, ikke det. Det lages vel med egg? Men er ikke det i allefal. :-) Takk uansett.

Skrevet

Quiche?

Takk, men er ikke det. Det har jeg spist før, og det er ikke halvparten så godt. ;-)

Skrevet

.

Dette hørte fantstisk godt ut, jeg googlet etter oppskrift. Yammi, da blir det dette her i huset idag. Takk for tipset! :)

Skrevet

Dette hørte fantstisk godt ut, jeg googlet etter oppskrift. Yammi, da blir det dette her i huset idag. Takk for tipset! :)

Det ER god. God fornøyelse! :-)

Skrevet

Hvor fant du oppskriften? Jeg prøvde å søke jeg også, men fant den ikke. Har du link?

:)

Skrevet

Hvor fant du oppskriften? Jeg prøvde å søke jeg også, men fant den ikke. Har du link?

Her er noen, http://www.google.com/search?q=tarte+flambe&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a

Du kan legge til recipe eller recipes så får du mange alternativer.

Det er en rett som ser ut til å finnes både i Tyskland og Frankrike, Noe som ikke er så rart siden regionen Alsace ligger ved grensen til Tyskland, ganske på midten av vest tyskland. Enough crap from me, håper du finner det du _egentlig_ spurte om en oppskrift ;)

Skrevet

Her er noen, http://www.google.com/search?q=tarte+flambe&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a

Du kan legge til recipe eller recipes så får du mange alternativer.

Det er en rett som ser ut til å finnes både i Tyskland og Frankrike, Noe som ikke er så rart siden regionen Alsace ligger ved grensen til Tyskland, ganske på midten av vest tyskland. Enough crap from me, håper du finner det du _egentlig_ spurte om en oppskrift ;)

Ja, fant dette jeg også, håpte egentlig på en oppskrift på norsk. Men går vel bra å oversette. :)

Takk skal du ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...