amber sun Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Festminister! Sammen med laguna, kanskje. Festminister ja, det var et bra forslag! Jeg jobber gjerne sammen med laguna, hun er kul. :-D 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Festminister ja, det var et bra forslag! Jeg jobber gjerne sammen med laguna, hun er kul. :-D Jepp! Jeg hadde gjerne stilt opp på de festene. Fest med gelé og quiz, det hadde vært noe! 0 Siter
Gyda Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Princess Peach egner seg uten tvil som Fornyings- og administrasjonsminister. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg vil være minister for party-Norge! Vil ha med meg MP og Amber 0 Siter
amber sun Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Helt klart arbeids- og inkluderingsminister. Med trykk på det siste. :-) Takk for tilliten! arbeids- og inkluderingsminister er jo bra, men nå må jeg veie det opp mot festministerjobben. Hm...hvis jeg er effektiv, kan jeg kanskje ikle meg begge ministerjobbene? Siden jeg deler festministerjobben med laguna. .-) 0 Siter
amber sun Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1170954763' post='3517953] Jeg vil være minister for party-Norge! Vil ha med meg MP og Amber hehe stilig. Jeg ble foreslått som festminister sammen med laguna, men kanskje vi kunne danne et eget partyutvalg. Du, MP, laguna og meg. Så kan vi har en ministerpost utenom også. *S* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 SDD må jo være selvskreven som sex-minister, eller hva? Jeg kan være landbruksminsiter. ) Eller hva med kommunal- og regionalminister? 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jepp! Jeg hadde gjerne stilt opp på de festene. Fest med gelé og quiz, det hadde vært noe! Heey.. Gelen er min greie! 0 Siter
amber sun Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jepp! Jeg hadde gjerne stilt opp på de festene. Fest med gelé og quiz, det hadde vært noe! Nå ser det ut til at de blir et eget partyutvalg, med Angelica, laguna, MP og meg. *S* Da skal du se vi skal få festene til å svinge! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 hehe stilig. Jeg ble foreslått som festminister sammen med laguna, men kanskje vi kunne danne et eget partyutvalg. Du, MP, laguna og meg. Så kan vi har en ministerpost utenom også. *S* Det derre hørtes mistenkelig ut som Det Omreisende Tivoli-departementet! 0 Siter
amber sun Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1170954828' post='3517959] Heey.. Gelen er min greie! Men du er jo med i partyutvalget, Angelica! _D 0 Siter
amber sun Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Det derre hørtes mistenkelig ut som Det Omreisende Tivoli-departementet! LOL LOL! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Men du er jo med i partyutvalget, Angelica! _D Men Peach skrev det før jeg skrev det 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Princess Peach egner seg uten tvil som Fornyings- og administrasjonsminister. Jasså? Hvorfor det? *undrende* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Nå ser det ut til at de blir et eget partyutvalg, med Angelica, laguna, MP og meg. *S* Da skal du se vi skal få festene til å svinge! Yess! Og hele dol er invitert, så klart? 0 Siter
amber sun Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Yess! Og hele dol er invitert, så klart? Såklart! :-D 0 Siter
Gyda Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jasså? Hvorfor det? *undrende* Er du undrende til det? Det er jo en kul mulighet til å fornye og administrere litt her. Det er vel noe som de fleste ville like, og jeg trodde i allefall du var den typen. Men miljøvernministerposten er ledig så langt jeg kan se - kanskje du heller vil ha den? ) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1170954763' post='3517953] Jeg vil være minister for party-Norge! Vil ha med meg MP og Amber Hurra! Count me inn! 8-) ~^~^*party party*^~^~ 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Ja, er det ikke bra? Men jeg har ikke fått noen ministerpost ennå! *snurt* Du som er kongelig kan vel ikke bli minister? Men vi kan nok finne noen gode formål du kan være Høy Beskytter for! Og ikke minst representere dol i andre land. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.