Gyda Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Takk for tilliten! arbeids- og inkluderingsminister er jo bra, men nå må jeg veie det opp mot festministerjobben. Hm...hvis jeg er effektiv, kan jeg kanskje ikle meg begge ministerjobbene? Siden jeg deler festministerjobben med laguna. .-) Det blir en viktig kombinasjon dette her. For å være festminister må du være inkluderende - og dermed er det ikke vanskelig å slå sammen de funksjonene. 0 Siter
alwaysme Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Ja. Og en eller annen nordlenning fiskeriminister. Jeg kan ikke komme på en eneste fiskeriminister som ikke har snakka nordlenning. Kanskje på tide med en vestlenning da? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Men hvem får sta(t)sministerposten da? Webmaster, så klart. 0 Siter
Gjest tjatjatja Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 statsminister -- webmaster finansminister -- flisa utenriksminister -- sør miljøvernminister -- mariaflyfly kulturminister -- musikeren og babette forsvarsministere -- wita og persille barne- og familieminister -- jubalong70, morsan, frosken og pielill helseminister -- dorthe og shira12 arbeids-og inkluderingsminister laguna og amber sun utdanningsminister -- gemini, gyda og lillemus landbruksminister -- keinstein forskningsminister -- zakkoo uteliv- og filmminister -- sdd og hare party-party-ministere -- mary poppins og angelica rusmiddelkonsulent -- arvid, likesinnet 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Er du undrende til det? Det er jo en kul mulighet til å fornye og administrere litt her. Det er vel noe som de fleste ville like, og jeg trodde i allefall du var den typen. Men miljøvernministerposten er ledig så langt jeg kan se - kanskje du heller vil ha den? ) Ok, jeg trodde du så noen fornyende egenskaper hos meg, og at det var derfor du ville gi meg posten. Men jeg har jo utnevnt meg selv til korrekturleser og moralens høye vokter på dol, så. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Du som er kongelig kan vel ikke bli minister? Men vi kan nok finne noen gode formål du kan være Høy Beskytter for! Og ikke minst representere dol i andre land. Ja, det høres bra ut! Hvilke formål skal det være, tro? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Ja. Og en eller annen nordlenning fiskeriminister. Jeg kan ikke komme på en eneste fiskeriminister som ikke har snakka nordlenning. Jeg er nordlending, så da kan vel jeg bli fiskeriminister? ;-) Jeg spiser fisk minst én gang i uka, og det er vel kvalifisering nok? 0 Siter
April Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Webmaster, så klart. Selvfølgelig ) Åssen kunne jeg glemme webmaster... ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 statsminister -- webmaster finansminister -- flisa utenriksminister -- sør miljøvernminister -- mariaflyfly kulturminister -- musikeren og babette forsvarsministere -- wita og persille barne- og familieminister -- jubalong70, morsan, frosken og pielill helseminister -- dorthe og shira12 arbeids-og inkluderingsminister laguna og amber sun utdanningsminister -- gemini, gyda og lillemus landbruksminister -- keinstein forskningsminister -- zakkoo uteliv- og filmminister -- sdd og hare party-party-ministere -- mary poppins og angelica rusmiddelkonsulent -- arvid, likesinnet Neida! Jeg har tinget på posten som landbruksminister for lenge siden! Keinstein er kunnskapsminister han. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Ja, det høres bra ut! Hvilke formål skal det være, tro? Det må være fremme av eventyr, kultur og kreative arbeider. Kunne det falle i smak? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Jeg er nordlending, så da kan vel jeg bli fiskeriminister? ;-) Jeg spiser fisk minst én gang i uka, og det er vel kvalifisering nok? Jobben er din. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Kanskje på tide med en vestlenning da? Hehe, det kunne kanskje vært på tide. 0 Siter
Gyda Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Neida! Jeg har tinget på posten som landbruksminister for lenge siden! Keinstein er kunnskapsminister han. Jeg tror nok at du, jeg og Gemini hadde fått dreisen på utdanningssystemet også! :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Det må være fremme av eventyr, kultur og kreative arbeider. Kunne det falle i smak? Hmmm, i et utvidet begrep, kanskje. Eventyr, kultur og kreative arbeider kan jo være så mangt. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jobben er din. Flott. :-) Nå blir det bare fiskeprat på meg heretter. "Bør jeg lage pizza eller taco på lørdag?" "Ingen av delene. Kokt torsk!" 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Hva blir vi andre dolere som doler mye her, velgere:p 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Hurra! Count me inn! 8-) ~^~^*party party*^~^~ *High five* Vi må ha noen møter gjennom året! Med alt som hører til 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Hmmm, i et utvidet begrep, kanskje. Eventyr, kultur og kreative arbeider kan jo være så mangt. Meget utvidet betydning, selvsagt :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1170956722' post='3518057] *High five* Vi må ha noen møter gjennom året! Med alt som hører til *MP tar på seg partyhat* http://www.texasmountaineers.org/images/partyhat.jpg 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Meget utvidet betydning, selvsagt :-) Det skal jeg med glede representere... *fantasere* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.