pampen Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Som en ekte pamp burde jeg og hatt et verv. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 *MP tar på seg partyhat* http://www.texasmountaineers.org/images/partyhat.jpg I kjent Angelicastil: SPRITGELE http://home.no.net/guronet/images/var034.jpg Og i god norsk politikerstil: ØL http://www.aperitif.no/oppskriftsbilder/95416/Olkrus-skaal-480b.jpg AKEVITT http://www.dsgf.no/felles/sayit/ellwoodakevitt02.gif 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 statsminister -- webmaster finansminister -- flisa utenriksminister -- sør miljøvernminister -- mariaflyfly kulturminister -- musikeren og babette forsvarsministere -- wita og persille barne- og familieminister -- jubalong70, morsan, frosken og pielill helseminister -- dorthe og shira12 arbeids-og inkluderingsminister laguna og amber sun utdanningsminister -- gemini, gyda og lillemus landbruksminister -- keinstein forskningsminister -- zakkoo uteliv- og filmminister -- sdd og hare party-party-ministere -- mary poppins og angelica rusmiddelkonsulent -- arvid, likesinnet Næ, ville du hatt meg som helseminister. Nå ble jeg litt happy, endelig kan jeg noe jeg også ) Jeg tror Dorthe og jeg kunne gjort mye nyttig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Webbis som statsminister og jeg vil ha Shira12 som statsekretær hvis jeg skal være heleseminister. Kanskje nick som finansminister? Og gemini som utdanningsminister. Du kan være statsekretæren til statsministeren ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Næ, ville du hatt meg som helseminister. Nå ble jeg litt happy, endelig kan jeg noe jeg også ) Jeg tror Dorthe og jeg kunne gjort mye nyttig. Jeg har foreslått deg som statssekretær for helseministeren men vi kan godt bytte:o) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har foreslått deg som statssekretær for helseministeren men vi kan godt bytte:o) Kan være statsektretær jeg. Men faktisk tror jeg vi kunne gjort mye nyttig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg kan jo ikke ta jobben fra Dorthe. Men jeg lurer litt på om kulturministerposten hadde passa for meg. Det er jeg enig i, du passer som kulturminister. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Kan være statsektretær jeg. Men faktisk tror jeg vi kunne gjort mye nyttig. Det tror jammen meg jeg også. Da skulle det bli fart i sakene og slutt på ventelistekøene. Og ingen arbeidsledige for de kan være assisteter på aldershjem og i barnehager. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Flott. :-) Nå blir det bare fiskeprat på meg heretter. "Bør jeg lage pizza eller taco på lørdag?" "Ingen av delene. Kokt torsk!" Hahahaha! (Du mener selvfølgelig "Ingen av delan. Kokt fesk."?) 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Ja, er det ikke bra? Men jeg har ikke fått noen ministerpost ennå! *snurt* Nei, men du kan være kronprinsessen du, tenk på den apanasjen du får da. Vi andre får bare blåbær i forhold ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Det tror jammen meg jeg også. Da skulle det bli fart i sakene og slutt på ventelistekøene. Og ingen arbeidsledige for de kan være assisteter på aldershjem og i barnehager. Og så hadde vi ikke spart slik at det ble dyrere ;o) Du, jeg fikk medlemsblad i dag, med info om hvordan du kan bli kvitt "stæsjet" ditt. Skal sende en mail senere, nå må jeg legge meg ned litt, har vært på shopping og brukt opp all energi. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Nei, men du kan være kronprinsessen du, tenk på den apanasjen du får da. Vi andre får bare blåbær i forhold ) Ja, Ulvinnen kom også med det forslaget. Det er jeg fornøyd med! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Hahahaha! (Du mener selvfølgelig "Ingen av delan. Kokt fesk."?) Æ sir ikke fesk, men fisk. Så: "Ingen av delan. Kokt fisk. Og kanskje nån poteta. Men helst bare fisk! Og to skjeie tran til dessert". 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Æ sir ikke fesk, men fisk. Så: "Ingen av delan. Kokt fisk. Og kanskje nån poteta. Men helst bare fisk! Og to skjeie tran til dessert". LOL 0 Siter
Lurveline Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Javel. For det var jo ikke meninga. I å vil væra minister;o) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 statsminister -- webmaster finansminister -- flisa utenriksminister -- sør miljøvernminister -- mariaflyfly kulturminister -- musikeren og babette forsvarsministere -- wita og persille barne- og familieminister -- jubalong70, morsan, frosken og pielill helseminister -- dorthe og shira12 arbeids-og inkluderingsminister laguna og amber sun utdanningsminister -- gemini, gyda og lillemus landbruksminister -- keinstein forskningsminister -- zakkoo uteliv- og filmminister -- sdd og hare party-party-ministere -- mary poppins og angelica rusmiddelkonsulent -- arvid, likesinnet Det er bra! Og hva blir du? 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Og så hadde vi ikke spart slik at det ble dyrere ;o) Du, jeg fikk medlemsblad i dag, med info om hvordan du kan bli kvitt "stæsjet" ditt. Skal sende en mail senere, nå må jeg legge meg ned litt, har vært på shopping og brukt opp all energi. Kjempebra, jeg vil jo gjerne at det skal komme til nytte, er jo vært tusenvis av kroner og kjipt å kaste det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Ja, Ulvinnen kom også med det forslaget. Det er jeg fornøyd med! Med det nicket må det bli deg ) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Med det nicket må det bli deg ) Ja! Nå blir det fersken til alle. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 I å vil væra minister;o) Du kan bli inkluderingsminister men da inkluderer du meg også ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.