Gå til innhold

Sommerjobb søkt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg søkt sommerjobb. Tviler på jeg får noen av dem, men man kan jo håpe!

Har søkt på et veiutbyggingsfirma i Hong Kong, tilsvarende på malte, avløpsingeniørfirma i Uganda samt arkitektfirma i Budapest.

Skrevet

Tuller du eller?

LOL!

Tuller, nei!

Du ler av ambisjonene mine, lol!

Vel, IASTE lar norske studenter dra utenlands på slike jobber hver sommer, så kanskje jeg er blant de heldige som blir trukket ut.

Skrevet

Tuller, nei!

Du ler av ambisjonene mine, lol!

Vel, IASTE lar norske studenter dra utenlands på slike jobber hver sommer, så kanskje jeg er blant de heldige som blir trukket ut.

Jeg jobbet på en gård i Sveits en sommer gjennom IAESTE eller IAAS eller hvaa søren det het da (for 15 år siden).

I utgangspunktet spennende, men i praksis et slit, så vi stakk hjem så fort vi kunne....

Skrevet

Jeg jobbet på en gård i Sveits en sommer gjennom IAESTE eller IAAS eller hvaa søren det het da (for 15 år siden).

I utgangspunktet spennende, men i praksis et slit, så vi stakk hjem så fort vi kunne....

Gådr for en kommende siving?

Skrevet

Gådr for en kommende siving?

Hæ? Den setningen skjønte jeg ikke....

Skrevet

Hva da?

"Gådr for en kommende siving? "

Hva betyr det?

Skulle ikke du sove forresten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...