Gjest zakkoo Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Da har jeg søkt sommerjobb. Tviler på jeg får noen av dem, men man kan jo håpe! Har søkt på et veiutbyggingsfirma i Hong Kong, tilsvarende på malte, avløpsingeniørfirma i Uganda samt arkitektfirma i Budapest. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Tuller du eller? LOL! Tuller, nei! Du ler av ambisjonene mine, lol! Vel, IASTE lar norske studenter dra utenlands på slike jobber hver sommer, så kanskje jeg er blant de heldige som blir trukket ut. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Tuller, nei! Du ler av ambisjonene mine, lol! Vel, IASTE lar norske studenter dra utenlands på slike jobber hver sommer, så kanskje jeg er blant de heldige som blir trukket ut. Jeg jobbet på en gård i Sveits en sommer gjennom IAESTE eller IAAS eller hvaa søren det het da (for 15 år siden). I utgangspunktet spennende, men i praksis et slit, så vi stakk hjem så fort vi kunne.... 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg jobbet på en gård i Sveits en sommer gjennom IAESTE eller IAAS eller hvaa søren det het da (for 15 år siden). I utgangspunktet spennende, men i praksis et slit, så vi stakk hjem så fort vi kunne.... Gådr for en kommende siving? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Gådr for en kommende siving? Hæ? Den setningen skjønte jeg ikke.... 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hæ? Den setningen skjønte jeg ikke.... Hva da? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hva da? "Gådr for en kommende siving? " Hva betyr det? Skulle ikke du sove forresten? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.