Gå til innhold

Trenger en potet?

Anbefalte innlegg

Gjest Potet hateren!
Skrevet

Trenger en virkelig potet, ris eller spagetti til middag? Er det nødvendig? Idag spiste jeg bare salat og våruller! Synes det holder.

Enig eller uenig?

Skrevet

Spiser du vårruller har du jo karbohydrater i deigen og den metter jo godt. Bare kjøtt/fisk og grønnsaker synes jeg blir for lite mettende.

Gjest Potet hateren!
Skrevet

Spiser du vårruller har du jo karbohydrater i deigen og den metter jo godt. Bare kjøtt/fisk og grønnsaker synes jeg blir for lite mettende.

Idag spsiste jeg våruller, men det er jo ikke hver dag. Men jeg skal prøve å spise slik jeg gjorde idag, mye oftere. Sikkelig gode våruller. Endelig har jeg funnet noen jeg virkelig liker!

Ellers i denne uka har jeg spist vegetar pizza som jeg har laget selv og hamburger.

Jeg er så stolt av meg selv, dette året begynte jeg virkelig med mye frukt og grønt.

Gjest Potet hateren!
Skrevet

Nei, det trenger du selvsagt ikke.

Det er bra. Har altid hørt at det er sundt med potet, men jeg forbyr det.

Gjest Potet hateren!
Skrevet

Helt enig med deg. Det går fint uten.

Det er bra jeg ikke må spise det. Må høre om alt når jeg bor for meg selv;)

Skrevet

Enig, jeg liker heller ikke poteter hvis det ikke er saus til. Ofte så koker jeg masser grønnsaker i steden.

Gjest Potet hateren!
Skrevet

Enig, jeg liker heller ikke poteter hvis det ikke er saus til. Ofte så koker jeg masser grønnsaker i steden.

Bra at det ikke bare er meg som hater potet da:)!

Nå har jeg helt sluttet med potet, ris og spagetti. Bare salat og grønnsaker!

Håper det hjelper ang sykdommen osv.

Skrevet

Bra at det ikke bare er meg som hater potet da:)!

Nå har jeg helt sluttet med potet, ris og spagetti. Bare salat og grønnsaker!

Håper det hjelper ang sykdommen osv.

Jeg liker ikke saltat jeg da, dessverre. Altså, jeg spiser det men lager aldri selv.

Gjest Potet hateren!
Skrevet

Jeg liker ikke saltat jeg da, dessverre. Altså, jeg spiser det men lager aldri selv.

Jeg synes det er slitsomt å lage salat selv og så smaker det ikke så godt heller når jeg lager det.

Så jeg kjøper for det meste salat. Litt forskjellig steder og typer! Dette er frukt og grønnsaks året, hvertfall for meg!

Skrevet

Næsj da, man trenger vel ikke det. Ungene fikk et stekt egg hver på brødskive, og var veldig fornøyd med det.

Skrevet

Enig. Det er ikke alltid nødvendig med ris, pasta eller potet.

Gjest Potet hateren!
Skrevet

Enig. Det er ikke alltid nødvendig med ris, pasta eller potet.

Jeg har nå altså kuttet helt ut. Men ikke kuttet ut helt heller. For jeg får jo de tingene der når jeg skal på besøk. Har her hjemme kuttet helt ut, men jeg greier meg sikkert helt uten!

Gjest Potet hateren!
Skrevet

Næsj da, man trenger vel ikke det. Ungene fikk et stekt egg hver på brødskive, og var veldig fornøyd med det.

Ok. Hørtes godt med egg da. Det er lenge siden jeg har hatt!

Jeg skal nå prøve å kutte helt ut ris, spagetti og potet og heller spise mye mer salat istedenfor. Håper det hjelper med det jeg sliter med!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...