Gå til innhold

Bostøtte

Anbefalte innlegg

Gjest nøstebarn123
Skrevet

Hvor lett/vanskelig er det å få bostøtte?? Må man ha veldig dårlig økonomi for å få det?? Er det noe vits å søke, jeg er uføretrygdet og mannen min i jobb. Vi har to barn.

Skrevet

Man må ha veldig dårlig økonomi. Jeg tjente vel rundt 180" netto da jeg søkte, alenemor, og de bare lo.

Skrevet

Man må ha veldig dårlig økonomi. Jeg tjente vel rundt 180" netto da jeg søkte, alenemor, og de bare lo.

Vel hvis du tjente 180 millioner så skjønner jeg godt at de lo ;)

Skrevet

Vel hvis du tjente 180 millioner så skjønner jeg godt at de lo ;)

180" er 180.000,- det da. Vet ikke hva tegnet for mill er jeg, om det finnes et da.

Skrevet

180" er 180.000,- det da. Vet ikke hva tegnet for mill er jeg, om det finnes et da.

Nope

180' = 180 000

180" = 180 000 000

Skrevet

Nope

180' = 180 000

180" = 180 000 000

Har alltid brukt " som tusen-tegn jeg. Ingen som har reagert på det tidligere. :o)

Skrevet

Har alltid brukt " som tusen-tegn jeg. Ingen som har reagert på det tidligere. :o)

jeg bruker de tegnene daglig så jeg er nok litt vel pirkete, men nå vet du ihvertfal hva som er riktig. :-)

Gjest Rusk i øyet
Skrevet

jeg bruker de tegnene daglig så jeg er nok litt vel pirkete, men nå vet du ihvertfal hva som er riktig. :-)

ÅJa. Unnskjyld. Trodde vi endelig skule moota DOLstøte.

Skrevet

ÅJa. Unnskjyld. Trodde vi endelig skule moota DOLstøte.

?

Caloni Makaroni
Skrevet

Jammen du har sikkert ikke brukt " her på DOL, da vet du. SÅnn at vi ikke har kunnet hjelpe deg ut av vranglæra ;) Men jeg lærte noe nytt i dag jeg også! Jeg har aldri brukt de tegnene før, for jeg visste ikke reglene for det. Om jeg skulle forkortet det ville jeg skrevet 180k, jeg. Mulig det er feil også.

Skrevet

Jeg fikk bostøtte i flere år etter at jeg kjøpte hus midt på 70-tallet. Det samme fikk enkelte mannlige kolleger med barn og hjemmeværende koner.

Så ble reglene endret, så det nytter vel nesten ikke lenger for folk i full jobb å få noen stønad.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...