muriel Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 er kjendisene virkelig så "utkrøpne", eller er det S&H som fantaserer her? http://www.kjendis.no/2007/02/08/491398.html 0 Siter
mrxx Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Tja, si det, i noen tilfeller er det helt sikkert en kombinasjon. Men generelt så tror jeg svært lite på journalister. Det kan ikke være mange yreksgrupper som har så lite yrkesstolthet som disse. De gjør alt de kan for å sverte seg selv. Jeg tror det må være en øvre iq-grense for å bli journalist og den grensen ligger langt under gjennomsnittet. 0 Siter
muriel Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Tja, si det, i noen tilfeller er det helt sikkert en kombinasjon. Men generelt så tror jeg svært lite på journalister. Det kan ikke være mange yreksgrupper som har så lite yrkesstolthet som disse. De gjør alt de kan for å sverte seg selv. Jeg tror det må være en øvre iq-grense for å bli journalist og den grensen ligger langt under gjennomsnittet. Hehe ) Og venninna mi påstår at hovedkriteriene for å få jobb på en spesiell kafè her i byen, er at man er (kremt) ekstremt lite pen. Ikke akkurat de ordene HUN bruker, da, men jeg er jo som regel veldig snill og grei ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.