Gå til innhold

Slippe militærtjeneste pga påbegynt utdannelse?

Anbefalte innlegg

Gjest Stomperud snart ?
Skrevet

Noen som vet hvordan det stiller seg for tiden? Har søkt, venter på svar. Kjedelig med avbrudd når en er i et godt studiemiljø. Ikke sikkert en får det samme miljøet etterpå.

Kjenner du noen som har fått utsettelse eller avslag på utsettelse i det siste?

Skrevet

Jeg kjenner mange som har fått utsettelse til de er ferdige med skolegangen.

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg vet det var veldig vanlig før, og få utsettelse. De har blitt strengere på det nå, da det ble veldig stort frafall pga det. Nå er ikke det at du skal gå på skole i seg selv god nok grunn (såvidt jeg vet). Forhør deg først, men forbered deg på å skrive en fyldig søknad på hvorfor akkurat -du- ikke kan ta et avbrekk i studietiden.

Mulig det her hovedsaklig gjaldt førsteårsstudenter, men jeg er ikke sikker.

Skrevet

En jeg kjenner fikk lett slippe militærtjeneste fordi han var i læra. Forsvaret har så dårlig råd at de omtrent ikke har råd til å ha deg der en gang, så alle jeg kjenner som har søkt om evnt. utsettelse har fått det lett. Han jeg kjenner måtte selv ringe å "verve" seg da han var ferdig med læra. Da tok det noen mnd.så kom han inn. Han ville gjerne bli ferdig med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...