Gjest Stomperud snart ? Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Noen som vet hvordan det stiller seg for tiden? Har søkt, venter på svar. Kjedelig med avbrudd når en er i et godt studiemiljø. Ikke sikkert en får det samme miljøet etterpå. Kjenner du noen som har fått utsettelse eller avslag på utsettelse i det siste? 0 Siter
pampen Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg kjenner mange som har fått utsettelse til de er ferdige med skolegangen. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg vet det var veldig vanlig før, og få utsettelse. De har blitt strengere på det nå, da det ble veldig stort frafall pga det. Nå er ikke det at du skal gå på skole i seg selv god nok grunn (såvidt jeg vet). Forhør deg først, men forbered deg på å skrive en fyldig søknad på hvorfor akkurat -du- ikke kan ta et avbrekk i studietiden. Mulig det her hovedsaklig gjaldt førsteårsstudenter, men jeg er ikke sikker. 0 Siter
Gjest ilæra Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 En jeg kjenner fikk lett slippe militærtjeneste fordi han var i læra. Forsvaret har så dårlig råd at de omtrent ikke har råd til å ha deg der en gang, så alle jeg kjenner som har søkt om evnt. utsettelse har fått det lett. Han jeg kjenner måtte selv ringe å "verve" seg da han var ferdig med læra. Da tok det noen mnd.så kom han inn. Han ville gjerne bli ferdig med det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.