Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er 2 år gammel. En Siemens Siwatherm TXL 2501 (trodde siemens var et ok merke?!).

Nå lekker den vann, og fungerer ikke. Den sto på i 3 timer og klærne var like våte.

Tørketrommelen går normalt sett to ganger om dagen. Så dette er litt krise.

Får man låne tørketrommel når de reparerer den? Jeg regner med garantien gjelder enda (eller er det bare to år?).

Fortsetter under...

Gjest ring butikken
Skrevet

Reparatøren kommer hjem til dere. Ring butikken og hør hvem dere skal kontakte.

Dere får bruke tørkestativ, og vente med sengetøyvask osv til maskinen er reparert.

Forstår problemet hvis dere ikke har god tørkeplass..

Skrevet

Reparatøren kommer hjem til dere. Ring butikken og hør hvem dere skal kontakte.

Dere får bruke tørkestativ, og vente med sengetøyvask osv til maskinen er reparert.

Forstår problemet hvis dere ikke har god tørkeplass..

Takk for svar.

Så greit at reparatøren kommer hit. Så for meg det styret med å få den til butikken.

Joda vi har god plass, men bare et tørkestativ.

Skrevet

Så kjedelig.. ja alt stopper opp når den ikke fungerer. Du har 5års reklamasjonsrett.

Gjest tørketrommelen
Skrevet

... og du har fulgt bruksanvisningen ?

På min tørketrommel må jeg ut med en "filter"-kasse av aluminium med jevne mellomrom, vaske å rense denne.

Dette oppdaget jeg ikke før den begynte å oppføre seg litt rart :), og jeg fant fram bruksanvisningen ....

Reima rundt selve trommelen gikk også en gang, det var gemalen som var hjemme aleine som hadde satt på tørketrommelen, han syns det var rart at klæra ikke var tørre etter 4 timer ! Jeg ba han sjekke inni trommelen ... klæra kunne han nesten brenne seg på, de var fortsatt fuktige ....

Han sjekket litt og fant ut at reima rundt trommelen var røket, var innom butikken dagen etterpå å kjøpte ny reim, denne skifta gemalen, litt trøblete å komme til, men han fikk det til :).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...