cec5 Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Den er 2 år gammel. En Siemens Siwatherm TXL 2501 (trodde siemens var et ok merke?!). Nå lekker den vann, og fungerer ikke. Den sto på i 3 timer og klærne var like våte. Tørketrommelen går normalt sett to ganger om dagen. Så dette er litt krise. Får man låne tørketrommel når de reparerer den? Jeg regner med garantien gjelder enda (eller er det bare to år?). 0 Siter
Gjest ring butikken Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Reparatøren kommer hjem til dere. Ring butikken og hør hvem dere skal kontakte. Dere får bruke tørkestativ, og vente med sengetøyvask osv til maskinen er reparert. Forstår problemet hvis dere ikke har god tørkeplass.. 0 Siter
cec5 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Reparatøren kommer hjem til dere. Ring butikken og hør hvem dere skal kontakte. Dere får bruke tørkestativ, og vente med sengetøyvask osv til maskinen er reparert. Forstår problemet hvis dere ikke har god tørkeplass.. Takk for svar. Så greit at reparatøren kommer hit. Så for meg det styret med å få den til butikken. Joda vi har god plass, men bare et tørkestativ. 0 Siter
pekkaline Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Så kjedelig.. ja alt stopper opp når den ikke fungerer. Du har 5års reklamasjonsrett. 0 Siter
Gjest tørketrommelen Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 ... og du har fulgt bruksanvisningen ? På min tørketrommel må jeg ut med en "filter"-kasse av aluminium med jevne mellomrom, vaske å rense denne. Dette oppdaget jeg ikke før den begynte å oppføre seg litt rart , og jeg fant fram bruksanvisningen .... Reima rundt selve trommelen gikk også en gang, det var gemalen som var hjemme aleine som hadde satt på tørketrommelen, han syns det var rart at klæra ikke var tørre etter 4 timer ! Jeg ba han sjekke inni trommelen ... klæra kunne han nesten brenne seg på, de var fortsatt fuktige .... Han sjekket litt og fant ut at reima rundt trommelen var røket, var innom butikken dagen etterpå å kjøpte ny reim, denne skifta gemalen, litt trøblete å komme til, men han fikk det til . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.