Gå til innhold

NÅ skal jeg kjøpe meg båt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har også trodd det samme som deg og Angelica. Vi må nok sjekke nøye engang til;)

Det jeg mener er at reklamen har blitt byttet ut på et tidspunkt...

Gjest Tacomix
Skrevet

Det jeg mener er at reklamen har blitt byttet ut på et tidspunkt...

Ja, den kan ha blitt byttet ut ja. For egentlig mener jeg at jeg så han i 5 sek i bakgrunnen. Men nå vet jeg sannelig ikke lenger!

Gjest Tacomix
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1170969884' post='3518604]

He he.. Jeg trenger ikke så høy faktor, så da kan du få den.

Ha ha.. hare må da ha kommet seg etter påska når jeg kommer. Tror kanskje det blir vanskelig for meg å lage spritgele i båten, så det får Amber ta med.

Dette blir konge. Vi må gå ut å danse på kvelden!

Først må jeg si at jeg ler meg igjel nå!

Det er godt du har en solkrem med høy faktor som du kan gi til meg:)! Da blir jeg nok ikke så rød i år og det er bra:)

Ja, hare må jo ha kommet seg etter påska til du kommer, men jeg vet ikke hvor mye hare har å gjøre denne påska! Hare lager vel eggene nå og så skal hare gjømme alle i påska:P

Blir fest uten like dette her, Amber, hare, du Angelica og jeg Tacomix.

*Gleder meg veldig*

Skrevet

Først må jeg si at jeg ler meg igjel nå!

Det er godt du har en solkrem med høy faktor som du kan gi til meg:)! Da blir jeg nok ikke så rød i år og det er bra:)

Ja, hare må jo ha kommet seg etter påska til du kommer, men jeg vet ikke hvor mye hare har å gjøre denne påska! Hare lager vel eggene nå og så skal hare gjømme alle i påska:P

Blir fest uten like dette her, Amber, hare, du Angelica og jeg Tacomix.

*Gleder meg veldig*

*Le*

Ja, hare er nok i full gang med å legge egg nå.

Føler vi må innom Nilsen & Wold å teste ut karaokeegenskapene våre!

Alternativt ha singstar i båten! :D

Gjest Tacomix
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1170972335' post='3518692]

*Le*

Ja, hare er nok i full gang med å legge egg nå.

Føler vi må innom Nilsen & Wold å teste ut karaokeegenskapene våre!

Alternativt ha singstar i båten! :D

Jeg droppa litt ut i går kveld. Men på ny frisk igjen nå!

Ja, hare legger nok eggene nå, for det er noen dager siden hare har vært sikkelig aktiv her;)

Vi jager vel alle om vi skal synge etter vi har drukket:P! De vakre tonene tror jeg det blir:P!

Må jo forsøke alt som er mulig å gjøre. Morro må vi uansett ha det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...