Gå til innhold

Anna Nicole Smith er død!

Anbefalte innlegg

Gjest nicole40
Skrevet

Er nicet ditt etter henne?

hehehe:-)))

Nicket mitt er etter en bok skrevet av Knut Faldbakken, en person i boka =)

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

6

• morsan

3

• Angelica :o)

2

• leni76

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Trist når noen dør, og særlig så ung, men utrolig at dette blir førstesideoppslag med krigstyper i begge tabloidavisene. Håper de ikke kjører det i papirutgaven i morgen også...

Gjest Pontiac
Skrevet

Traisk.

Og sånn som hun "klamret" seg til sin lille datter i sorgen over sønnens død.

For en familiehistorie for den lille jenta som er igjen.

Skrevet

Han ble jo bare noen- og tyve år....

Om jeg ikke husker feil var det overdose, men sier det ikke sikkert.

Hun må ha vært svært, svært ung da hun fikk ham ettersom hun selv var 39. Hvis han var noen-og-tyve så var hun jo bare en ung tenåring.

Skrevet

Hun må ha vært svært, svært ung da hun fikk ham ettersom hun selv var 39. Hvis han var noen-og-tyve så var hun jo bare en ung tenåring.

Han ble bare 20

Skrevet

han var akkurat 20

Gjest nicole40
Skrevet

Leste akkurat at han døde 20 år gammel, så da var hun vel 19 når hun fikk han.

Skrevet

Leste akkurat at han døde 20 år gammel, så da var hun vel 19 når hun fikk han.

Så de andre her inne sa det ja, 19 år er jo ikke så skrekkelig ungt.

Skrevet

Trist når noen dør, og særlig så ung, men utrolig at dette blir førstesideoppslag med krigstyper i begge tabloidavisene. Håper de ikke kjører det i papirutgaven i morgen også...

Selvsagt er det førstesidestoff. Folk elsker slikt, og det selver som ferste rundstykker.

Gjest nicole40
Skrevet

Så de andre her inne sa det ja, 19 år er jo ikke så skrekkelig ungt.

Uff, fælt at hun er død uansett.Og sønnen hennes før det, så ung.....så unge begge to.Og en liten pike sitter igjen uten mamma.En tragedie......

Skrevet

Iflg. VG:

"Anna Nicole Smith ble født i den lille byen Mexia i Houston, Texas den 28. november 1967.

Hun ble forlatt av sin far allerede i barndommen og vekslet på å bo hos sin mor og hos sin tante. Smith giftet seg allerede i en alder av 17 år med 16 år gamle Billy Smith. I 1984 fikk de sønnen Daniel sammen."

Iflg. samme artikkel døde sønnen i høst 20 år gammel. Jeg er nok dårlig i hoderegning, men jeg får ikke alt til å stemme.

Uansett, tragisk at så unge mennesker dør, uansett årsak.

Skrevet

Howard stern var i rommet når sønnen døde. Han var også der i rommet når anna nicole smith døde. Hun døde av overdose har det kommet ut nå..

breaking news på fox news. Huff..irak krig og alt er glemt for en stund. men men.Det er media

Skrevet

Traisk.

Og sånn som hun "klamret" seg til sin lille datter i sorgen over sønnens død.

For en familiehistorie for den lille jenta som er igjen.

33 timer uten søvn! Gratuler meg!

Skrevet

33 timer uten søvn! Gratuler meg!

Kondolerer! :-)

Skrevet

Kondolerer! :-)

Jeg har vært våken i 33 1/2 time i strekk!

Skrevet

Jeg har vært våken i 33 1/2 time i strekk!

...og ennå er det lenge igjen til russesesongen begynner!

Holder du på å skaffe deg knuter på forskudd, eller? ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Iflg. VG:

"Anna Nicole Smith ble født i den lille byen Mexia i Houston, Texas den 28. november 1967.

Hun ble forlatt av sin far allerede i barndommen og vekslet på å bo hos sin mor og hos sin tante. Smith giftet seg allerede i en alder av 17 år med 16 år gamle Billy Smith. I 1984 fikk de sønnen Daniel sammen."

Iflg. samme artikkel døde sønnen i høst 20 år gammel. Jeg er nok dårlig i hoderegning, men jeg får ikke alt til å stemme.

Uansett, tragisk at så unge mennesker dør, uansett årsak.

Min sønn er født i 1984 og han blir da vitterlig 23 i år...!

Skrevet

...og ennå er det lenge igjen til russesesongen begynner!

Holder du på å skaffe deg knuter på forskudd, eller? ;-)

LOL! Nesten! Holder på med styrkeberegning av diverse knuter!

Skrevet

Han ble jo bare noen- og tyve år....

Om jeg ikke husker feil var det overdose, men sier det ikke sikkert.

Det står på VG nett at han døde av en overdose metadon og anti-depressiva.

Skrevet

Huff, så trist. Aller mest for datteren hennes da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...