Gå til innhold

Anna Nicole Smith er død!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, så trist. Aller mest for datteren hennes da...

Alle har hørt om denne datteren! Leser dere Se og Hør?

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

6

• morsan

3

• Angelica :o)

2

• leni76

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Alle har hørt om denne datteren! Leser dere Se og Hør?

Nei, VG nett, men det går vel omtrent ut på det samme...

Skrevet

...og ennå er det lenge igjen til russesesongen begynner!

Holder du på å skaffe deg knuter på forskudd, eller? ;-)

35 timer! Er temmelig trøtt nå. Har aldri drukket så mye kaffe.

Skrevet

Hva??? Helt ufattelig....hennes sønn døde jo for et par mnd siden....

36 timer våken i strekk! Skal opp om tre timer, så jeg tar ikke sjansen på å krype til køys! Da kommer jeg til å sove til i morra kveld minst.

Skrevet

36 timer våken i strekk! Skal opp om tre timer, så jeg tar ikke sjansen på å krype til køys! Da kommer jeg til å sove til i morra kveld minst.

Du vet at det å gå uten søvn lenge og ofte gjør at man dramatisk øker risikoen for å få en psykose?

Skrevet

Du vet at det å gå uten søvn lenge og ofte gjør at man dramatisk øker risikoen for å få en psykose?

Det er vel hvis man gjentar det flere ganger?

Under helvetesuka i militæret har de ikke mange timers søvn, nei.

Skrevet

Det er vel hvis man gjentar det flere ganger?

Under helvetesuka i militæret har de ikke mange timers søvn, nei.

Som jeg skrev, lenge og ofte.

Skrevet

Som jeg skrev, lenge og ofte.

Sorry, overså ordet "og". Sier litt om hvor trøtt jeg er.

Vel, nå er det uansett bare dumt å legge seg. Kommer aldri til å klare å stå opp om tre timer.

Ferdig med forelesninger kl 16. Da hr jeg vært våken 50 timer i strekk. Steike, da skal jeg sove.

Skrevet

Sorry, overså ordet "og". Sier litt om hvor trøtt jeg er.

Vel, nå er det uansett bare dumt å legge seg. Kommer aldri til å klare å stå opp om tre timer.

Ferdig med forelesninger kl 16. Da hr jeg vært våken 50 timer i strekk. Steike, da skal jeg sove.

Er det nå jeg ikke skal påpeke at du nok ikke får med deg så altfor mye av forelesningene om noen timer, hvis du ikke klarer å lese et kort lite innlegg her på DOL? ;-D

Gjest zzzakko
Skrevet

Er det nå jeg ikke skal påpeke at du nok ikke får med deg så altfor mye av forelesningene om noen timer, hvis du ikke klarer å lese et kort lite innlegg her på DOL? ;-D

Huff, du har nok rett.

Forelesning om flervariable diffligninger. Kan bli tøft.

Får ta det igjen som selvstudium i helga hvis det blir søvndyssing i forelesningssalen.

Fornøyd bare jeg kommer ut av dette med helsa i behold.

Gjest nicole40
Skrevet

Du burde jo lagt deg for 5 timer siden,du :o)

(skulle jo skrevet dette svaret i går dah......)

Gjest nicole40
Skrevet

Det står på VG nett at han døde av en overdose metadon og anti-depressiva.

Uff, for noen triste skjebner......

Skrevet

Du burde jo lagt deg for 5 timer siden,du :o)

(skulle jo skrevet dette svaret i går dah......)

Fortsatt våken! 10 hours to go!

Gjest nicole40
Skrevet

Fortsatt våken! 10 hours to go!

Dobbel dose koffein tenker jeg.....

Jeg hadde hvertfall sett spøkelser hadde jeg vært våken så lenge. Du må ha en sterk psyke.

Skrevet

Dobbel dose koffein tenker jeg.....

Jeg hadde hvertfall sett spøkelser hadde jeg vært våken så lenge. Du må ha en sterk psyke.

Dobbel dose?? Nå har jeg hatt 10 kopper kaffe siden sist gang jeg sov. Føler meg faktisk ganske oppegående, men jeg har sikkert reaksjonsevne tilsvarende 2,3 i promille.

Men jeg skriver ganske bra på tastaturet nå, merker jeg.

Gjest nicole40
Skrevet

Dobbel dose?? Nå har jeg hatt 10 kopper kaffe siden sist gang jeg sov. Føler meg faktisk ganske oppegående, men jeg har sikkert reaksjonsevne tilsvarende 2,3 i promille.

Men jeg skriver ganske bra på tastaturet nå, merker jeg.

Nå er du litt sånn hyper :o)

Du stresser vel livet av deg for å se bokstavene på tastaturet :o)

Gå hjem å legg deg, zakkoo hehehe :-)))

Skrevet

Nå er du litt sånn hyper :o)

Du stresser vel livet av deg for å se bokstavene på tastaturet :o)

Gå hjem å legg deg, zakkoo hehehe :-)))

Fy fan i helvete brukte 3 forsøk på å logge inn på dol,nå er det rett i seng! 49 timer. måtte gå fra siste forelesning, holdt på å sovne hele tida og fikk ikke med meg en dritt. Farvel.

Gjest nicole40
Skrevet

Fy fan i helvete brukte 3 forsøk på å logge inn på dol,nå er det rett i seng! 49 timer. måtte gå fra siste forelesning, holdt på å sovne hele tida og fikk ikke med meg en dritt. Farvel.

Uff da, stakkar deg.Ja,nå trengte du nok å sove.Jeg har vært på jobb nå.Sov kjempegodt i natt.Nå skal jeg spise stekt ørret med rømme til, gleder meg!!En smaksbombe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...