Gå til innhold

Skummelt, mystisk, hårreisende!

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har lyst til å høre om slike ting dere har hørt om eller opplevd. Deilig med et grøss på ryggen som ikke kommer av kulda utendørs. :)

Fortell, fortell!

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

15

• Dorthe

2

• Piraye

2

• kakki1365380609

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke jeg da
Skrevet

Noe venninnen min opplevde:

hun jobber på en gammel pub. De har hørt lyder fra rommet over puben selv om det ikke er noe(n) der.... De har også hørt gammel musikk fra boden, og når de går inn blir det rolig.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Noe venninnen min opplevde:

hun jobber på en gammel pub. De har hørt lyder fra rommet over puben selv om det ikke er noe(n) der.... De har også hørt gammel musikk fra boden, og når de går inn blir det rolig.

Tøft! :)

Det er mange som sier det spøker flere steder på arbeidsplassen min også. Litt kjedelig for oss som jobber om natta. ;)

Jeg har ikke opplevd noe som helst.

Skrevet

Faren min kommer på besøk til meg etterat han døde i fjor og hele huset lukter ham. Skjedde første gang natta vi visste han var død og har skjedd etterpå også men nå skjer det sjeldnere og sjeldnere. Det er ikke skummelt, tror han bare skal sjekke om jeg har det bra.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Faren min kommer på besøk til meg etterat han døde i fjor og hele huset lukter ham. Skjedde første gang natta vi visste han var død og har skjedd etterpå også men nå skjer det sjeldnere og sjeldnere. Det er ikke skummelt, tror han bare skal sjekke om jeg har det bra.

Det er jo litt fint da. Så lenge han bare vil dere godt. :)

Skrevet

Det er jo litt fint da. Så lenge han bare vil dere godt. :)

Han var verdens snilleste mann så han vil meg ikke noe vondt. Men han døde uventet så han fikk liksom ikke sagt ha det, Vet ikke jeg, merkelig er det uansett. Bare jeg som kjenner det da, tror jeg.

kakki1365380609
Skrevet

Min tredjekalssing kom hjem i dag og fortalte at om man sa"sorte Maria" sakte ti ganger etterfulgt av tre banneord, så skulle man kunne se hennes sorte ansikt i speilet på et mørkt bad. Vi måtte jo teste ut dette da i kveld, gikk inn på doen, slukket lyset og jeg, tredjeklassingen og hans bror i første sa frem reglen og de selvvalgte banneordene(drit, søren og helvete)

Skuffende nok dukket det ikke opp noen fjes i speilet, men førsteklassingen ble litt skjelven:o)

Håper hun ikke besøker noen av dem i natt slik at de havner i sengen vår;o) Eller din.......

Gjest Princess Peach
Skrevet

Min tredjekalssing kom hjem i dag og fortalte at om man sa"sorte Maria" sakte ti ganger etterfulgt av tre banneord, så skulle man kunne se hennes sorte ansikt i speilet på et mørkt bad. Vi måtte jo teste ut dette da i kveld, gikk inn på doen, slukket lyset og jeg, tredjeklassingen og hans bror i første sa frem reglen og de selvvalgte banneordene(drit, søren og helvete)

Skuffende nok dukket det ikke opp noen fjes i speilet, men førsteklassingen ble litt skjelven:o)

Håper hun ikke besøker noen av dem i natt slik at de havner i sengen vår;o) Eller din.......

Iiiik, ikke si det! Det skumleste jeg vet (nesten) er den legenden om Bloody Mary i speilet. *grøss*

kakki1365380609
Skrevet

Iiiik, ikke si det! Det skumleste jeg vet (nesten) er den legenden om Bloody Mary i speilet. *grøss*

Veeeel........"god natt" og sov godt :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Veeeel........"god natt" og sov godt :o)

Herlig, jeg skal på nattevakt i helga. :)

Skrevet

Drit og søren er ikke banneord, så må være derfor det ikke fungerte.

Skrevet

Litt av hvert, men det klassiske er å høre noen komme opp trappa, men det er ingen der. Trakk bare på skuldrene og så videre på film. Hadde de villet oss noe hadde de prøvd hardere.

Skrevet

På en tidligere arbeidsplass så satt jeg ofte litt utover ettermiddagen. Det var ikke noen andre der. Innenfor kontoret mitt så var det en stor hall, et laboratoriet. Jeg hørte ofte en som kom gående med tunge lange skritt og det var svært tydelig også. Første gangene trodde jeg det var en som jobbet de inne, han veide ca. 130 kg og gikk på samme måte. Men han gikk tidligere og jeg var mange ganger ut i gangen for å se. Skrittene ble borte rett utenfor kontordøren min.

Døren ut av gangen utenfor kontoret mitt hørtes tydelig hvis noen gikk ut av den, men den hørte jeg aldri beveget seg.

Jeg hadde kontordøren min oppe mye også, men så ingen, bare at skrittene ble borte like før døren.

Men jeg følte ikke noe ubehag over dette, så det gjorde meg ikke noe. Men det var svært tydelige skritt. Ikke vet jeg hva det var/er.

Gjest Princess Peach
Skrevet

På en tidligere arbeidsplass så satt jeg ofte litt utover ettermiddagen. Det var ikke noen andre der. Innenfor kontoret mitt så var det en stor hall, et laboratoriet. Jeg hørte ofte en som kom gående med tunge lange skritt og det var svært tydelig også. Første gangene trodde jeg det var en som jobbet de inne, han veide ca. 130 kg og gikk på samme måte. Men han gikk tidligere og jeg var mange ganger ut i gangen for å se. Skrittene ble borte rett utenfor kontordøren min.

Døren ut av gangen utenfor kontoret mitt hørtes tydelig hvis noen gikk ut av den, men den hørte jeg aldri beveget seg.

Jeg hadde kontordøren min oppe mye også, men så ingen, bare at skrittene ble borte like før døren.

Men jeg følte ikke noe ubehag over dette, så det gjorde meg ikke noe. Men det var svært tydelige skritt. Ikke vet jeg hva det var/er.

Kult! Det var nok en gammel arbeidskollega som ikke helt var ferdig med jobben... :)

Skrevet

Kult! Det var nok en gammel arbeidskollega som ikke helt var ferdig med jobben... :)

Det var nok det:-) Jeg savnet "han" litt da jeg ikke hørte han, men han var der flere ganger i uka.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det var nok det:-) Jeg savnet "han" litt da jeg ikke hørte han, men han var der flere ganger i uka.

Lurer på om jeg får se eller høre noe på jobben. Hører jo stadig historier om ting som angivelig har skjedd der, men jeg opplever aldri noe skummelt. :)

Skrevet

Lurer på om jeg får se eller høre noe på jobben. Hører jo stadig historier om ting som angivelig har skjedd der, men jeg opplever aldri noe skummelt. :)

Kanskje det bare foregår oppe i hode vårt også?...ikke godt å vite:-)

Skrevet

Uff, akkurat mens jeg leste dette, falt veska mi ned på golvet med et smell!

Jeg hoppet skikkelig til, her jeg satt!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kanskje det bare foregår oppe i hode vårt også?...ikke godt å vite:-)

Det sies jo at enkelte er mer mottakelig for slikt. Kanskje de bare har livligere fantasi? :)

Skrevet

Husker for ca 12 år siden at jeg hadde en spesiell drøm om en gammel dame min mor kjente godt. Jeg hadde ikke sett henne på lenge, kanskje flere år.

Jeg drømte at hun døde den natta, og at min mor fikk et blad eller en brosjyre i postkassa der det stod om denne dama, hva hun hadde gjort i livet og hva hun hadde betydd for ulike mennesker. Brosjyren var sort, på blankt papir, med hvit skrift. Et slags minneord om henne.

Dagen etter, muligens to dager etter, ringte min mor meg og fortalte at denne damen var død. Hun hadde dødd den natta jeg hadde den drømmen!

Jeg vet at den gamle damen var veldig glad i meg og min søster, selv om vi ikke traff henne så ofte.

En veldig spesiell opplevelse. Har hatt flere liknende opplevelser, men ikke så tydelige og sterke som denne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...