Gå til innhold

Mental Helse Hotline (morosak)

Anbefalte innlegg

Gjest GjøglerBerit
Skrevet

Hei, og velkommen til Mental Helse Hotline...

Hvis du har tvangsnevroser, trykk 1 om igjen og om igjen.

Hvis du har multippel personlighet, trykk 4, 5 og 6.

Hvis du er paranoid, vet vi hvem du er og hva du vil. Ikke legg på, slik at vi kan spore samtalen.

Hvis du er psykotisk, trykk 7 og din samtale vil bli overført til moderskipet.

Hvis du er schizofren, lytt nøye, og en liten stemme i hodet ditt vil fortelle deg hvilket tall du skal trykke.

Hvis du er manisk-depressiv, spiller det ingen rolle hvilket tall du trykker. Ingen kommer til å svare likevel.

Hvis du er dyslektisk, trykk 96745289925380177226634291

Hvis du har hukommelsestap, trykk 8 og oppgi ditt navn, adresse, telefonnummer, fødselsdato, personnummer, og din mors pikenavn.

Hvis du har post-traumatiske stressforstyrrelser, trykk 000 s-a-k-t-e o-g f-o-r-s-i-k-t-i-g...

Hvis du har bipolar forstyrrelse, legg igjen en beskjed før tonen eller etter tonen eller før tonen. Vennligst vent på tonen.

Hvis du har dårlig korttidsminne, trykk 9.

Hvis du har lavt selvbilde, vær vennlig å legge på. Alle saksbehandlerene er altfor opptatt til å hjelpe deg.

Hvis du er blond, ikke trykk på noen taster. Du kommer bare til å rote det til allikevel.

liljensverden
Skrevet

HA HA HA!!!

Det er det beste jeg har lest på gud-veit-hvor-lenge!!! :)

KNALLBRA!!!

Steike, så kult!! LOL

Applaus fra Liljen

Skrevet

*hyler av latter* det der var en perle:)

Jaggu godt vi kan le litt iblandt:)

liljensverden
Skrevet

Har du forresten skrevet dette? Applaus til forfatteren! :)

Gjest GjøglerBerit
Skrevet

Har du forresten skrevet dette? Applaus til forfatteren! :)

Nei, jeg har ikke skrevet den. Kopierte den fra en side. Tenkte den måtte passe ypperlig her, hehe...

:D

Gjest mimmiieee
Skrevet

"Hvis du har bipolar forstyrrelse, legg igjen en beskjed før tonen eller etter tonen eller før tonen. Vennligst vent på tonen."

akkurat den skjønner jeg ikke? Kan noen forklare?

Gjest Jente31
Skrevet

"Hvis du har bipolar forstyrrelse, legg igjen en beskjed før tonen eller etter tonen eller før tonen. Vennligst vent på tonen."

At en bipolar lidelse er svingende...?? :o)

Gjest Anna Belinda
Skrevet

...og at man har forferdelig liten tålmodighet når man er på opptur. :D (.."vennligst vent på tonen")

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...