Gå til innhold

Oppskrift på zalo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grønt med gult i blir oransje :)

Nei nei! Grønt er allerede blandet av blått og gult, så hvis du blander grønt mer mer gult, så blir det bare en gulere grønnfarge! :-)

For å få oransje må du blande gult og RØDT :-)

Skrevet

*lol* Jeg trodde også det var oppvaskmiddelet det var snmakk om, og tenkte at "den oppskriften er vel hemmelig" ;-)

Godt det ikke var bare meg ;)

Skrevet

Nei nei! Grønt er allerede blandet av blått og gult, så hvis du blander grønt mer mer gult, så blir det bare en gulere grønnfarge! :-)

For å få oransje må du blande gult og RØDT :-)

Hehehe... flere som må ta natta her nå tror jeg :-D

*Kryper under dyna og ler litt *

Skrevet

Hehehe... flere som må ta natta her nå tror jeg :-D

*Kryper under dyna og ler litt *

*s* like før her i huset også! :-)

Skrevet

Men den skal være blå.

Grønt med gult i blir vel blått. Da er kanskje sitronjuice eller noe en ingrediens da mon tro?

Du kan ikke lage noe blått ut av noe grønt, grønt er jo en farge som består av blått og gult.

Skrevet

En ting er jo at jeg tenkte det, en annen at jeg faktisk skrev det.. hehe. Jaja.

Jeg er god på bunnen, da!

Hvordan går det med 4-åringen da?

Gjest Shira12
Skrevet

Du kan ikke lage noe blått ut av noe grønt, grønt er jo en farge som består av blått og gult.

Ja. Du sier noe der.

Nå er det rett før jeg ringer ut på hotellet her og spør! ;o)

Nå ble jeg forresten fryktelig usikker på om den er blå... Jo, jeg er da ikke så fargeblind når jeg er på fest vel?!

Skrevet

Ja. Du sier noe der.

Nå ble jeg forresten fryktelig usikker på om den er blå... Jo, jeg er da ikke så fargeblind når jeg er på fest vel?!

Hihi!

Kanskje det er blå konditorfarge i den, altså pisang ambon og blå konditorfarge kan kanskje bli mer eller mindre blått, eller blågrønt, kanskje...?

Vet ikke hva annet det kan være som gjør noe med pisang i blått. Men nå har jeg null peil på drinker altså, bortsett fra at den jeg fikk på Chios sist sommer var skummelt farlig, og at jeg var idiotisk treg til å fatte hvorfor bartenderen gjerne spanderte en til på meg rett før stengetid...

hihi

Skrevet

Ja. Du sier noe der.

Du får hyle på Prozak, kanskje han dukker opp, han er jo bartender :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Hihi!

Kanskje det er blå konditorfarge i den, altså pisang ambon og blå konditorfarge kan kanskje bli mer eller mindre blått, eller blågrønt, kanskje...?

Vet ikke hva annet det kan være som gjør noe med pisang i blått. Men nå har jeg null peil på drinker altså, bortsett fra at den jeg fikk på Chios sist sommer var skummelt farlig, og at jeg var idiotisk treg til å fatte hvorfor bartenderen gjerne spanderte en til på meg rett før stengetid...

hihi

He he :o)

Den er kanskje blågrønn. Jo ja, jeg tror faktisk den er det.

Jeg kan hive oppi litt bols blue, den er syrlig. Huff, vi kommer til og måtte prøve oss frem, kan bli mange drinker av det ;o)

Gjest Shira12
Skrevet

Du får hyle på Prozak, kanskje han dukker opp, han er jo bartender :o)

Jeg hadde håpet at han var her en plass og kunne hjelpe meg.

Skrevet

He he :o)

Den er kanskje blågrønn. Jo ja, jeg tror faktisk den er det.

Jeg kan hive oppi litt bols blue, den er syrlig. Huff, vi kommer til og måtte prøve oss frem, kan bli mange drinker av det ;o)

Det kan jo bli ganske så gøy da! ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Det kan jo bli ganske så gøy da! ;-)

Vi får det nok moro :o)

Vi er en gjeng jenter, barnevakter er på plass, mannfolka ute av huset, og vi skal bare kose oss, skravle og være uhøytidlige. En slik kveld i ny og ne er en liten vitamininnsprøytning :o)

Skrevet

Jeg hadde håpet at han var her en plass og kunne hjelpe meg.

Han er frakoblet også nå så...

Gjest Shira12
Skrevet

Han er frakoblet også nå så...

Har ikke sett han her på lenge, så han er vel opptatt.

Du får huke tak i han om du skulle se han og etterlyse zalo :o)

Skrevet

Hvordan går det med 4-åringen da?

Han hadde vannkopper for en uke siden og er fortsatt slapp, så vi koser oss mest inne. Har klippet og limt med diverse papir i forskjellige farger, klistremerker, sett litt på Disney channel, laget god middag sammen (han kan jo faktisk hjelpe til), "spilt kort", hørt på eventyr, lest bok, gått lang tur med hunden og sånne ting. Koser oss, rett og slett :-)

Skrevet

Han hadde vannkopper for en uke siden og er fortsatt slapp, så vi koser oss mest inne. Har klippet og limt med diverse papir i forskjellige farger, klistremerker, sett litt på Disney channel, laget god middag sammen (han kan jo faktisk hjelpe til), "spilt kort", hørt på eventyr, lest bok, gått lang tur med hunden og sånne ting. Koser oss, rett og slett :-)

Godt at han i alle fall er frisk nok til å kunne gjøre litt og kose seg sammen med deg da!

Håper dere får en fin helg!

Skrevet

Godt at han i alle fall er frisk nok til å kunne gjøre litt og kose seg sammen med deg da!

Håper dere får en fin helg!

Akkurat nå er det litt godt at han er litt slapp, for jeg våknet med feber og noe som kjentes ut som en tennisball i halsen.

Han ligger endel på sofaen med den digre, velbrukte bamsen sin, men litt får vi jo gjort innimellom :)

God helg til deg (og dine) også! :)

Skrevet

Akkurat nå er det litt godt at han er litt slapp, for jeg våknet med feber og noe som kjentes ut som en tennisball i halsen.

Han ligger endel på sofaen med den digre, velbrukte bamsen sin, men litt får vi jo gjort innimellom :)

God helg til deg (og dine) også! :)

Takk!

Uff, den der ballen i halsen er grusom... Hadde en kraftig forkjølelse med fryktelig vondt i halsen selv for en drøy uke siden...

God bedring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...