Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gemalen fyller 50 år til sommeren og det må vi jo feire på et eller annet vis. Vi er ikke de store partyløvene og liker ikke fester med tenna i tapeten og hæla i taket.

Har familie i Oslo og Bergen som må inviteres. Vi kunne egentlig tenke oss en fest uten barn men da blir fam. på vestlandet fornærmet for at ikke barna får være med. Våre barn på 9 og 16 er jo selvskrevne deltakere.

Ønsker oss litt mer enn tradisjonen med smørbrød og kaker som er vanlig i visse deler av familien, men samtidig

må det heller ike bli for dyrt da økonomien er en smule anstrengt.

Gode forslag mottas.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265718-tips-til-50-%C3%A5rs-feiring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym denne gang

Da onkelen min fyllte 50, ga søskenbarnet mitt ham den fineste presangen evver! Søskenbarnet mitt er nemlig en god venn av Tidligere vokalist i Vamp (Jan Ingvar), og da dagen kom og selskapet akkurat hadde spist middag, fikk onkelen min beskjed om å sette seg i en stol fordi det kom en hemmelig presang. Vel, Jan Ingvar og søskenbarnet mitt spillte gitar og piano og sang "Tirna noir" og yndlingssangen til onkelen min. Han satt bare å grein og smilte i stolen.

Dette øyeblikket var så følelsesladd, at dette er nok noe av det mest fantastiske onkelen min har fått i presang ;)))) Det var så flott!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...