Gjest tuppa....med fotoskrekk Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 ...viser brystproteser på rønktgen av lungene, og må den henvisende lege få vite om det? Får legen også bildene, eller bare svaret, nå til dags? Venter menstruasjon hvert øyeblikk, må den ha komt før de kan ta rønktgen? (planlagt i morgen). 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hvorfor skal ikke legen din vite at du har brystproteser?! Og hva skulle mensen ha å gjøre med røntgen av lungene?! *Forvirret* 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hvorfor skal ikke legen din vite at du har brystproteser?! Og hva skulle mensen ha å gjøre med røntgen av lungene?! *Forvirret* Forvirret ,jeg også...... Hva for noe?? 0 Siter
Gjest tuppa....med fotoskrekk Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hvorfor skal ikke legen din vite at du har brystproteser?! Og hva skulle mensen ha å gjøre med røntgen av lungene?! *Forvirret* Nei, mensen har jo ingenting med lungene å gjøre da.. Men de spør alltid om hvor du er i syklusen, om det kan være starten på en graviditet. Jeg lurte på det, siden jeg straks venter mensen, om de tar rønktgen likevel. Legen er inngift i familien, derfor. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Nei, mensen har jo ingenting med lungene å gjøre da.. Men de spør alltid om hvor du er i syklusen, om det kan være starten på en graviditet. Jeg lurte på det, siden jeg straks venter mensen, om de tar rønktgen likevel. Legen er inngift i familien, derfor. Hvis du er sikker på at du ikke er gravid er det ikke noe problem. Om du kan være det så får du vel et blyforkle om underlivet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.