Gå til innhold

Hvor er blitt av ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser ikke hans innlegg lenger.

Han har vel ikke kuttet ut herfra? Fått seg dame?

Dere som vet, og har han på msn? hvor er han? Har han skiftet nick?

*alltid vært meget betatt av SDD*

Og Prozak, hvor er blitt av den fyren? Anyone?

Skrevet

Vel, to pluss to blir gjerne fire, og når begge er borte er det ikke vanskelig å tenke seg at de ligger og homser et eller annet sted.

Skrevet

Vel, to pluss to blir gjerne fire, og når begge er borte er det ikke vanskelig å tenke seg at de ligger og homser et eller annet sted.

Det er det jeg også har hørt.

De er på kjærlighetsferie. Det var faktisk en som pratet på at de har inngått partnerskap også.

Se & Hør betaler for turen, og de har sponset SDD's paraplydrinker og solseng.

Skrevet

Det er det jeg også har hørt.

De er på kjærlighetsferie. Det var faktisk en som pratet på at de har inngått partnerskap også.

Se & Hør betaler for turen, og de har sponset SDD's paraplydrinker og solseng.

Vel, det er jo kjent at jeg hater homser, men ingen regel uten unntak, og jeg må jo si jeg er glad på vegne av disse to kosepuddingene da:-)

Skrevet

Vel, det er jo kjent at jeg hater homser, men ingen regel uten unntak, og jeg må jo si jeg er glad på vegne av disse to kosepuddingene da:-)

Det ble jo brått slutt på hans reiseskildringer her på forumet.

Jeg har hørt at Proz ikke likte det noe særlig, og at SDD måtte slutte med det.

(Det sier i hvertfall informerte kilder i Se & Hør).

Skrevet

SDD er i Thailand ja, men det er vel snart tid for hjemkomst.

Prozak takket for seg før jul en gang og siden har ingen sett ham her inne i alle fall.

Gjest helledussen
Skrevet

Det ble jo brått slutt på hans reiseskildringer her på forumet.

Jeg har hørt at Proz ikke likte det noe særlig, og at SDD måtte slutte med det.

(Det sier i hvertfall informerte kilder i Se & Hør).

HVEM er SDD? Er han en kjendis som er homofil altså??

Gjest Ulvinnen
Skrevet

SDD er i Thailand ja, men det er vel snart tid for hjemkomst.

Prozak takket for seg før jul en gang og siden har ingen sett ham her inne i alle fall.

Har Prozak offisielt takket for seg? Det har jeg ikke fått med meg. Husker du hvilket forum det var på? (Gjør det lettere å søke opp)

Skrevet

Har Prozak offisielt takket for seg? Det har jeg ikke fått med meg. Husker du hvilket forum det var på? (Gjør det lettere å søke opp)

Neida, han har ikke offisielt gjort det, men han har ikke vært å se her inne siden en stund før jul, såvidt jeg husker da.

Skrevet

HVEM er SDD? Er han en kjendis som er homofil altså??

*Hehe* SDD er kjendis her inne, han er ikke homofil og på ferie i Thailand om dagen.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Neida, han har ikke offisielt gjort det, men han har ikke vært å se her inne siden en stund før jul, såvidt jeg husker da.

Ok, da er det bare det samme inntrykket som jeg også har.

Gjest Den sorte enke
Skrevet

*Hehe* SDD er kjendis her inne, han er ikke homofil og på ferie i Thailand om dagen.

Jeg har sansen for SDD.

Keinstein også...

Gjest same person?
Skrevet

Ok, da er det bare det samme inntrykket som jeg også har.

Kanksje ShitDiddelyDo og Prozak er en og samme person? Er faktisk slik iblant. Siden de forsvinner omtrent samtidig?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Kanksje ShitDiddelyDo og Prozak er en og samme person? Er faktisk slik iblant. Siden de forsvinner omtrent samtidig?

SDD har da ikke forsvunnet. Han er bare på ferie nå. Han har, i motsetning til Prozak, skrevet mye etter jul.

Gjest polopmpo
Skrevet

SDD har da ikke forsvunnet. Han er bare på ferie nå. Han har, i motsetning til Prozak, skrevet mye etter jul.

Er Petter Smart med på ferien? ;)

Skrevet

Jeg garanterer - de to er IKKE samme person. :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Er Petter Smart med på ferien? ;)

Det må du nesten spørre SDD selv om.

Skrevet

Jeg ville nå vært litt mere forsiktig i forhold til å være så kategorisk om SDD's legning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...