Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Generelt dårlig almenntilstand. Har hatt bittelitt feber, men ikke mye. Litt slim/snørr, men ikke mye. Har begynt å hoste mer og mer, og det kjennes ut som om lungene ikke fungerer. Virker som de er fulle av slim.

Er dette en vanlig influensa, eller er det noe annet dritt som er ute å går for tiden????

Snuppa følger nå etter, så nå ligger vi begge to.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg synes ikke det høres ut som influensa jeg, for da tror jeg nok du hadde hatt høy feber, og vært helt slått ut.

I allefall var jeg det når jeg hadde influensaen her nå. Og ettersom jeg hører blir folk helt slått ut av influensaen nå.

Synes heller det høres mer ut som bronkitt eller lungebetennelse. Mange blir veldig syke av lungebetennelse, men ikke alle.

I allefall, du får ha riktig god bedring.

Kanskje på tide med en tur til legen?

Skrevet

Jeg synes ikke det høres ut som influensa jeg, for da tror jeg nok du hadde hatt høy feber, og vært helt slått ut.

I allefall var jeg det når jeg hadde influensaen her nå. Og ettersom jeg hører blir folk helt slått ut av influensaen nå.

Synes heller det høres mer ut som bronkitt eller lungebetennelse. Mange blir veldig syke av lungebetennelse, men ikke alle.

I allefall, du får ha riktig god bedring.

Kanskje på tide med en tur til legen?

Hadde time der i dag kl. 11:05, men sitter hjemme enda p.g.a. lang kø der. Så får vi se hva han sier.

Gjest Shira12
Skrevet

Bronkitt eller lungebetennelse tenker jeg på.

Lungebetennelse skal man ikke spøke med, så du får bli sjekket av legen.

God bedring til dere begge to!

Skrevet

Bronkitt?

Virus i følge legen. Og han antydet at det ofte tok ca. 10 dager....

Skrevet

Bronkitt eller lungebetennelse tenker jeg på.

Lungebetennelse skal man ikke spøke med, så du får bli sjekket av legen.

God bedring til dere begge to!

Legen sa det var virus. Tror jeg skal heldigvis for det....

Men han antydet at det ofte tok ca. 10 dager:-(

Gjest Shira12
Skrevet

Legen sa det var virus. Tror jeg skal heldigvis for det....

Men han antydet at det ofte tok ca. 10 dager:-(

Virus er noe herk! God bedring da, du må ta det med ro, slik at kroppen får komme seg igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...