Gjest Jeg er sliten... Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Er inne i en ny angstrunde igjen... Har det pyton...alt er vondt angsten kommer snikende... Alt i hodet går rundt...klarer ikke å konsentrere meg om arbeidet...det er for mye vondt i fortida som kveler meg... Jeg er sliten... 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Kansje du skal prøve å legge innlegget ditt inn på psykiatri-forumet. Der er nok flere i din situasjon =) 0 Siter
Gjest Jeg er sliten... Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Kansje du skal prøve å legge innlegget ditt inn på psykiatri-forumet. Der er nok flere i din situasjon =) Har lagt det inn der også... Jeg trenger ikke at noen svarer meg...men for meg er det godt å få bare si det... 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Har lagt det inn der også... Jeg trenger ikke at noen svarer meg...men for meg er det godt å få bare si det... =) Det er ikke så lett det der.. Har selv vært borti diverse plager, også psykiske.. Det er liksom bare uoverkommelig.. MEN- det går jo alltid bra!! =) *tenker på deg* 0 Siter
Gjest Jeg er sliten... Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 =) Det er ikke så lett det der.. Har selv vært borti diverse plager, også psykiske.. Det er liksom bare uoverkommelig.. MEN- det går jo alltid bra!! =) *tenker på deg* Takk for gode tanker du... Klem til deg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.