Gå til innhold

Battery og Burn drikkene...Advarsel!

Anbefalte innlegg

Gjest Lever i beste velgående
Skrevet

For en uke siden skulle jeg reise fra byen jeg studerer, Oslo, til byen jeg er fra, Kristiansand.

Jeg var nødt til å rekke frem på kveldstid,men var så trett at jeg ante ikke hvordan dette skulle gå til. Siden jeg ikke likte kaffe, tenkte jeg at jeg skulle prøe Battery og burn.

Jeg syns de smakte fortreffelig, og hev inn på 2 battery den første halvtimen, og deretter en burn den neste halvtimen.

merket jeg ble nokså giret og følte meg hvertfall IKKE trett! Juuhuu...jeg kunne klare dette!

Begynte fikle med ting i baksetet, og kikket bakover, ....fiklet med ting i bagen ved siden av meg, og kikket absolutt ikke på veien...fiklet med en hel masse rett og slett, og det føltes som jeg hadde full kon troll.

Plutselig smalt jeg rett i autvernet. Skle videre langs autvernet og havnet på hodet ned i en grøft. Jeg var fortsatt gira, og tenkte bare jippi, jeg lever.

Kom meg ut av bilen, ringte til min bror, som tilfeldigvis jobber i rusomsorgen...Jeg pratet i full speed om hva som hadde hendt, og han sa..: Hva har du tatt? Amfetamin?

Han var sikker på jeg var på speed. Ble bedt om å dra på nærmeste legevakt og få sspylt ut drikkene. Fikk en og en halv liter vann som skulle drikkes på umiddelbart.

Etter det var jeg mye mer meg selv.

Jeg rører aldri battery igjen. Og til dere andre er altså dette en advarsel. Jeg ble rusa på dem, og dette kunne gått riktig , riktig ille.

Gjest fellesskap
Skrevet

Du tok jo en saftig overdose da. Ikke meningen man skal ta mer enn toppen en da. Og at du ikke så på veien har vel ikke noe med drikker å gjøre??

Gjest lever i beste velgående
Skrevet

Du tok jo en saftig overdose da. Ikke meningen man skal ta mer enn toppen en da. Og at du ikke så på veien har vel ikke noe med drikker å gjøre??

Tok en saftig overdose, ja. Tenkte nok ikke helt fornuftig, innrømmer det. Men dt står INgen advarsel om dette på boksene.