Gå til innhold

Battery og Burn drikkene...Advarsel!

Anbefalte innlegg

Gjest Lever i beste velgående
Skrevet

For en uke siden skulle jeg reise fra byen jeg studerer, Oslo, til byen jeg er fra, Kristiansand.

Jeg var nødt til å rekke frem på kveldstid,men var så trett at jeg ante ikke hvordan dette skulle gå til. Siden jeg ikke likte kaffe, tenkte jeg at jeg skulle prøe Battery og burn.

Jeg syns de smakte fortreffelig, og hev inn på 2 battery den første halvtimen, og deretter en burn den neste halvtimen.

merket jeg ble nokså giret og følte meg hvertfall IKKE trett! Juuhuu...jeg kunne klare dette!

Begynte fikle med ting i baksetet, og kikket bakover, ....fiklet med ting i bagen ved siden av meg, og kikket absolutt ikke på veien...fiklet med en hel masse rett og slett, og det føltes som jeg hadde full kon troll.

Plutselig smalt jeg rett i autvernet. Skle videre langs autvernet og havnet på hodet ned i en grøft. Jeg var fortsatt gira, og tenkte bare jippi, jeg lever.

Kom meg ut av bilen, ringte til min bror, som tilfeldigvis jobber i rusomsorgen...Jeg pratet i full speed om hva som hadde hendt, og han sa..: Hva har du tatt? Amfetamin?

Han var sikker på jeg var på speed. Ble bedt om å dra på nærmeste legevakt og få sspylt ut drikkene. Fikk en og en halv liter vann som skulle drikkes på umiddelbart.

Etter det var jeg mye mer meg selv.

Jeg rører aldri battery igjen. Og til dere andre er altså dette en advarsel. Jeg ble rusa på dem, og dette kunne gått riktig , riktig ille.

Gjest fellesskap
Skrevet

Du tok jo en saftig overdose da. Ikke meningen man skal ta mer enn toppen en da. Og at du ikke så på veien har vel ikke noe med drikker å gjøre??

Gjest lever i beste velgående
Skrevet

Du tok jo en saftig overdose da. Ikke meningen man skal ta mer enn toppen en da. Og at du ikke så på veien har vel ikke noe med drikker å gjøre??

Tok en saftig overdose, ja. Tenkte nok ikke helt fornuftig, innrømmer det. Men dt står INgen advarsel om dette på boksene.

Gjest fellesskap
Skrevet

Tok en saftig overdose, ja. Tenkte nok ikke helt fornuftig, innrømmer det. Men dt står INgen advarsel om dette på boksene.

Før stod det da hvertfall en advarsel på battery boksen, at den inneholder koffein tilsvarende mange mange kaffekopper og at gravide og folk med svakt hjerte osv ikke skal drikke den. Dessuten vet vel alle hvordan de funker... 1 er mer enn nok.. 3 på en halvtime.. uforsvarlig.

Skrevet

At du ikke ser på veien når du kjører har vel ikke så mye med hvor mye koffein du har fått i deg.

Skrevet

Må man ha advarsler pa alt da? Har jo vært endel om disse energidrikkene i media og de fleste har vel fått med seg det.

Blir jo veldig amerikanisert hvis det skulle komme advarsler på alt.

Skrevet

Må man ha advarsler pa alt da? Har jo vært endel om disse energidrikkene i media og de fleste har vel fått med seg det.

Blir jo veldig amerikanisert hvis det skulle komme advarsler på alt.

Synes da at det burde stå advarsler på dem,- de ser jo ut som vanlige brus-bokser.

Blir ikke amerikanske tilstander for det.

Hvorvidt det faktisk står eller ikke står advarsler på dem,- skal jeg ikke uttale meg om. Har aldri kjøpt dem.

Skrevet

Dette står på Battery boksen - Advarsel, bør ikke drikkes før leggetid. Passer ikke for barn,gravide eller personer som er overfølsomme overfor koffein.

Skrevet

Hehe, lurt var det ikke. Håper du har lært at du skal se på vegen når du kjører bil:-)

Skrevet

Jeg drakk sånn en gang. Joda, jeg fikk mer energi, men jeg klarte da å kjøre bil fordet. Forskjell på å være energisk og ansvarsløs.

Gjest Pontiac
Skrevet

Det er nok individuellt det der, selv om jeg er enig med de andre at du nok godt kunne hatt litt mer øye på vegen uansett hyper tilstand ;)

Unga mine har kjøpt disse noen ganger, var jo poppis på skolen en tid tror jeg, og jeg har aldri merket noe på dem.

Ikke mer hyper, ingen uro, ingen søvnproblemer el.

Nå er jeg glad "moten" er over, for det står jo at det ikke skal drikkes av barn, men de har klart å få i seg noen som sakt uten å forandre seg det minste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...