Elisabeth1365380359 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg leier leilighet i et stort hus, og det virker som at huseieren er bortevekk. Sikkert reist bort for helga. Har prøvd å kontakte han pr telefon uten hell. Problemet er at brannvarselen har hylt i hele natt. Måtte sove med mp3 spilleren i natt. Varselen har batteri, tok den ut, den piper fortsatt! Den går visst på strøm også... Fant en ledning som jeg trakk ut, og den begynte å pipe ett annet sted i huset, og der er det låst. Jeg blir snart gaaal! 0 Siter
keinstein Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Røykvarslere av ionetypen har en levetid på 5-7 år. Da må de leveres inn til gjenvinning og vi må kjøpe ny. Et tegn på at den er gått ut på dato er st den setter i å hyle uten grunn. Eller at den dør stille og rolig, med den følge at den ikke varsler i det hele tatt. Halvparten av de som dør av røyk i Norge, dør uten å våkne fordi varsleren ikke virker. Enten er den uten batteri, flatt batteri, støvete inni, avgått ved alderdomssvakhet eller ligger i en skuff. Hunder og katter dør også på samme måte, vettskremte under en sofa uten å gi lyd fra seg. Stol ikke på noen, hverken dyr eller maskiner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.