Gå til innhold

brannvarsel som hyyyler uten grunn

Anbefalte innlegg

Elisabeth1365380359
Skrevet

Jeg leier leilighet i et stort hus, og det virker som at huseieren er bortevekk. Sikkert reist bort for helga. Har prøvd å kontakte han pr telefon uten hell.

Problemet er at brannvarselen har hylt i hele natt. Måtte sove med mp3 spilleren i natt. Varselen har batteri, tok den ut, den piper fortsatt! Den går visst på strøm også... Fant en ledning som jeg trakk ut, og den begynte å pipe ett annet sted i huset, og der er det låst. Jeg blir snart gaaal!

Skrevet

Røykvarslere av ionetypen har en levetid på 5-7 år. Da må de leveres inn til gjenvinning og vi må kjøpe ny. Et tegn på at den er gått ut på dato er st den setter i å hyle uten grunn. Eller at den dør stille og rolig, med den følge at den ikke varsler i det hele tatt.

Halvparten av de som dør av røyk i Norge, dør uten å våkne fordi varsleren ikke virker. Enten er den uten batteri, flatt batteri, støvete inni, avgått ved alderdomssvakhet eller ligger i en skuff. Hunder og katter dør også på samme måte, vettskremte under en sofa uten å gi lyd fra seg.

Stol ikke på noen, hverken dyr eller maskiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...