Gå til innhold

"Feil oppdaget" - Installere DriveCleaner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det dukker iblant opp en liten popup på skjermen min, tilsynelatende fra Microsoft. Språket er elendig og innholdet merkelig, så hva gjør jeg med dette?

"OBS Deres datamaskin har spor av alle voksen-steder du har besøkt. I mest tilfeller, er du ikke en gang klar over arkivene som blir installert alene, overtrer deres on-line uforstyrrethet og kan sette deres karriere og deres ekteskap på spill.

Disse arkiver forlater spor av deres on-line oppførsel og selv kompromitterer deres kredittkortinformasjon.

Det er mulig rydde opp alle disse temporære og historieprotokoller på deres datamaskin og fjerne disse spor.

Vil du installere DrviCleaner gratis å sjekke datamaskinen din? (Anbefalt)"

Dette er vel bare kødd, men om jeg forsøker å lukke vinduet så dukker en helt ny side opp som overskriver den siden jeg var på. Om dere forstår. Og jeg får ikke brukt kommandoen "lukk" ved høyreklikke på linjen nederst.

Hva gjør jeg med dette?

Skrevet

Har du lastet ned noe den siste tiden?

Jeg lastet ned en valentines-bakgrunn i går og fikk en lignende beskjed, bare at det ikke sto om noe "voksensteder".

Jeg sletta programmet for bakgrunnen og det ordna seg igjen.

Skrevet

Kjør Ad-aware og SpyBot for å fjerne spyware (for det er det det antakelig er, i alle fall noe søppel som gjør maskinen din tregere osv.)

Skrevet

Har du lastet ned noe den siste tiden?

Jeg lastet ned en valentines-bakgrunn i går og fikk en lignende beskjed, bare at det ikke sto om noe "voksensteder".

Jeg sletta programmet for bakgrunnen og det ordna seg igjen.

Ja, har helt ny PC, så jeg har installert både det ene og det andre. Men ikkeno som skulle være muffens..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...