Gå til innhold

Bytter alle nick for hvert innlegg de svarer på??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mitt nick fast. Bortsett fra en sjelden gang et annet nick på et annet forum. Engangsnick er det veldig lite jeg bruker.

Skrevet

He he, godt poeng egentlig!

Men en grunn til at folk etter "anonym" slenger på "i kveld" eller "for andledningen" osv kan jo rett og slett være at "anonym" av en eller annen grunn er registrert som et nick. Man må altså slenge på noe ekstra for å få trykket på "send".

Jeg tror grunnen likegjerne kan være det som at folk vil si at "egentlig så er jeg med i gjengen, altså".

Hvis det er slik du antyder i første avsnitt, har jo folk veldig dårlig fantasi. Er "anonym" det eneste nicket man kommer på hvis man vil være anonym? Det høres litt usannsynlig ut, morsan. Hehe...

Men jeg spekulerer bare, vet ikke hva som bevisst eller ubevisst ligger til grunn.

Men sett at gubben stakk av med nabodama - hadde du ikke da ønsket å dele dette først og fremst med de du kommuniserer godt med her inne, ikke med tilfeldige forbipasserende?

Skrevet

Jeg bruker bare dette nicket med mindre jeg skal spørre om/fortelle noe sensitivt.

Skrevet

Jeg bruker bare mitt nick.

Noen få ganger hvor jeg skriver noe sensitivt bytter jeg for anledningen, men ellers står jeg for alt jeg sier her inne med nicket amber sun.

Skrevet

Skriver kun under dette nicket!

Men hvis det er tilfeller der jeg føler identiteten min kan røpes vil jeg skrive anonymt! Skjer nesten aldri!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...