Gjest Flystripa Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Er det store forskjeller i pris og kvalitet? Bør barn ha sånn "crosshjelm", med kraftig ansikt/hakebeskytter? Eller holder det med vanlig hjelm m/hakereim? Jeg må ha nye slalomstøvler, og trenger anbefalinger. Jeg er ikke så veldig mye på ski, men har planer om å kjøre en del framover. 0 Siter
Gjest heisanndusann Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg ville tatt en tur innom et par sportsbutikker og forhørt meg - de pleier å ha ganske bra peiling 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg ville tatt en tur innom et par sportsbutikker og forhørt meg - de pleier å ha ganske bra peiling De skal selge også vet du og anbefaler nok varmt det som gir mest klingende mynt i kassa, ofte i alle fall. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 De skal selge også vet du og anbefaler nok varmt det som gir mest klingende mynt i kassa, ofte i alle fall. *nikker* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.