tamarana Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Noen som har problemer med å logge seg på MSN Explorer, eller MSN generelt? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har nå i fler måneder detti ut og innimellom er det trekt å logge seg på. Kjedlig, men jeg har hatt det nå i mange måneder 0 Siter
Gjest Ubehandlet ull Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Ja, jeg hørte om en i Brasil som hadde dette problemet, men det er sikkert 3 år siden. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Ja, jeg hørte om en i Brasil som hadde dette problemet, men det er sikkert 3 år siden. HVORFOR ler jeg av sånne dumme kommentarer?? :-) 0 Siter
tamarana Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Ja, jeg hørte om en i Brasil som hadde dette problemet, men det er sikkert 3 år siden. Takk for info. Kom sikkert litt dårlig frem av spørsmålet mitt, men jeg mente om noen har problemer nå. Altså med å logge seg på MSN.... skjønner? 0 Siter
Gjest Tør ikke bruke nick nå på så touchy tema Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Takk for info. Kom sikkert litt dårlig frem av spørsmålet mitt, men jeg mente om noen har problemer nå. Altså med å logge seg på MSN.... skjønner? Funker greit her. 0 Siter
Patsi Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg er i hvert fall pålogget, og MSN'en min er i fin form. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.