Gjest Bambusen Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg er skuffet over ting min foreleser har sakt om meg til hele klassen, hvordan skrive mailen saklig og vise at en er skuffet? Jeg trenger litt råd og tips! 0 Siter
kamazi Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Kan jeg foreslå formuleringen "jeg er skuffet"? Hvorpå du følger opp med å forklare hva du er skuffet over? Vis til konkrete eksempler, hold deg saklig, be om at dette opphører og at du mottar tilbakemelding. 0 Siter
Gjest Bambusen Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Kan jeg foreslå formuleringen "jeg er skuffet"? Hvorpå du følger opp med å forklare hva du er skuffet over? Vis til konkrete eksempler, hold deg saklig, be om at dette opphører og at du mottar tilbakemelding. Tusen takk for hjelpa! Håper han gir tilbake melding! Jeg orker ikke leve slik at jeg hater han. Dette gjør studiet kjedlig! 0 Siter
fresja Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Skriv ikke sakt i mailen, det heter selvsagt sagt! Og du ber evt om tilbakemelding i et ord! 0 Siter
Gjest Bambusen Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Skriv ikke sakt i mailen, det heter selvsagt sagt! Og du ber evt om tilbakemelding i et ord! Ja, det heter sagt. Jeg var litt sur før idag! Har sendt mail, så håper han svarer! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.