Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=163737 0 Siter
Sofline Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg elsker å måke snø, så sånn en vil jeg ikke ha. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg elsker å måke snø, så sånn en vil jeg ikke ha. Alle er heldigvis ikke like. Sånn hadde jeg trengt om jeg hadde mye å skulle måke! 0 Siter
Piraye Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Snørydding? Det der? 5-10 cm snø kalles ikke snø, det kalles kos. Den der hadde nok ikke holdt ut mer enn et par cm her.. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Snørydding? Det der? 5-10 cm snø kalles ikke snø, det kalles kos. Den der hadde nok ikke holdt ut mer enn et par cm her.. Jeg bare tok denne linken for å ha det litt morro sånn egentlig:) 0 Siter
Piraye Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg bare tok denne linken for å ha det litt morro sånn egentlig:) Mhm. Blir bare overrasket hva folk gidder å finne opp. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Mhm. Blir bare overrasket hva folk gidder å finne opp. Egentlig helt enig der. Bedre å gjøre det selv, hvertfall for så lite! 0 Siter
vanilje Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg elsker å måke snø, så sånn en vil jeg ikke ha. Komme hit å måke? Var sånn ca innesnødd i morrest...haaaater å måke... 0 Siter
Sofline Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Komme hit å måke? Var sånn ca innesnødd i morrest...haaaater å måke... Litt lang vei tror jeg... :-) Men hvis ikke så... 0 Siter
vanilje Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Litt lang vei tror jeg... :-) Men hvis ikke så... Tja...like dyrt med flybillett som snøfreser? :-) Jeg har sånn strutsmentalitet, orker ikke se ut døra om jeg ikke absolutt _må_ ... 0 Siter
Sofline Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Tja...like dyrt med flybillett som snøfreser? :-) Jeg har sånn strutsmentalitet, orker ikke se ut døra om jeg ikke absolutt _må_ ... Det er jo bare å mure seg inn. :-) 0 Siter
vanilje Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Det er jo bare å mure seg inn. :-) Jepp :-) ...eller vente til såpass langt utpå dagen med å gå ut, sånn at noen andre har måket... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.