trøtte Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 hallo har et spørsmå. jeg hadde fast jobb og hadde lyst til å skifte jobb. søkte på jobber og ikk tilbud på denne. takket ja og etter to uker fant de ut at jeg var overkvalifisert til jobben. og sa da opp kantrakten min. så nå er jeg arbeidsledig. Har jeg krav på trygd da? regner med at det ikke blir lenge før jeg får noe menn??? 0 Siter
Sofline Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Ja. Du har krav på arbeidsledighetstrygd. Kontakt NAV med en gang. Du kan ikke få dagpenger med tilbakevirkende kraft, kun fra den dagen du melder deg. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Trodde det var godt å være kvalifisert jeg, men tydligvis ikke hver gang! Lykke til med trygd eller ny jobb nå strax! 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Det er da ikke oppsigelsesgrunn å være overkvalifisert. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.