Gjest ayla70 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 En venninne av meg har det ikke så bra, hun er 10 år yngre enn meg, men veldig moden for alderen - ikke rart siden hun siden hun var barn har måttet ta på seg en voksenrolle i sin familie. Begge foreldrene har vært alvorlig syke, moren med en kronisk sykdom og faren som var alvorlig syk da hun var barn. Så har vi lillebroren som ble for tidlig født og som det har vært veldig mye med, operasjoner osv. Så denne venninna mi har siden hun var liten måttet stille opp for familien og vært den sterke - som tok seg av alle. Hun har alltid vært litt lubben, ikke direkte tykk... men jeg kan jo tenke meg at hun har hatt komplekser. Nå nylig var hun innlagt på grunn av spiseforstyrrelse - som ingen visste hun hadde, bare hun selv. De oppdaget det da hun begynte å besvime så ofte...hun ble innlagt og de fant da ut hva som var årsaken, så hun har vært i kontakt med psykiatrien pga dette. Nå prøvde hun nylig å ta livet sitt, helt uventet... alle trodde alt var bra, men nei... Ingen kan lese tankene eller se hva man føler... jeg tror denne jenta har slitt mer enn hun har fortalt oss som kjenner henne- det å alltid måtte være sterk, flink på skolen, ta seg av familien og alle bekymringene pga de syke i familien. Klart det tar på. Jeg ville bare si dette som en tankevekker - at selv om folk virker sterke, flinke - så er det ikke sikkert de har det så bra inni seg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/265809-tankevekker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest liten løve Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det høres ut som venninnen din ikke har fått lov til å være barn. Veldig trist. Det setter spor. Håper hun kan få hjelp til å beygge opp den tryggheten hun kanskje ikke har. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/265809-tankevekker/#findComment-2139737 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.