Gjest Tilfeldig? Neppe! Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 nå tror jeg faktisk at jeg nermer meg her! tacomix er nok sliten etter tråden hun hadde før idag:P Svaret er avslørt lenger opp i tråden, tonie fant det ut. Hvem er du da? 0 Siter
Gjest jeg er skrå sikker Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Tacomix? Er det hun som alltid må pynte seg? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Svaret er avslørt lenger opp i tråden, tonie fant det ut. Hvem er du da? Du sa at du ikke greide å avsløre meg, men jeg er Tacomix ja. Jeg tenkte egentlig på deg når jeg tenkte, men tør alldri å gjette! Så derfor prøvde jeg å ha det litt morro tilbake:P 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Du sa at du ikke greide å avsløre meg, men jeg er Tacomix ja. Jeg tenkte egentlig på deg når jeg tenkte, men tør alldri å gjette! Så derfor prøvde jeg å ha det litt morro tilbake:P Hehe, det satt langt inne hos meg også. Klarer aldri å gjette hvem anonyme er, så jeg er litt stolt. Det må være lov å ha litt moro! 0 Siter
Gjest Gjetninger Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hehe, jeg produserer da vel ikke så mange innlegg? Svarer på mange, ja. Grattis, du klarte det! Egentlig var "Gjettninger" først ute, men h*n var ikke helt sikker. Men, altså: du svarte bekreftende på at du også var Mc Loud? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hehe, det satt langt inne hos meg også. Klarer aldri å gjette hvem anonyme er, så jeg er litt stolt. Det må være lov å ha litt moro! Ja, det er det som gjør hverdagen bedre:)! Hva skal jeg lage tråd om jeg da:P 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Men, altså: du svarte bekreftende på at du også var Mc Loud? Tøyset litt da vet du. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Ja, det er det som gjør hverdagen bedre:)! Hva skal jeg lage tråd om jeg da:P Finn på noe skandaløst! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Finn på noe skandaløst! Har du noe skandaløst forslag? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Har du noe skandaløst forslag? Nei, dessverre... 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Nei, dessverre... Ser det er en undersøkelse satt igang nå, er den skandaløs? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Ser det er en undersøkelse satt igang nå, er den skandaløs? Hehe, det var ikke akkurat noen skandale... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.