Gå til innhold

P3 sessions.

Anbefalte innlegg

Gjest Sessiongubben
Skrevet

Thomas Dybdahl og Christel Alsos holdt en Session i P3 før jul. Her deltok også Kringkastings orkesteret. Dette er noe av det flotteste jeg har hørt.

Er det noen som vet om akkurat denne sessionen går an å kjøpe, eller hvordan skal jeg kunne klare å lagre den på data'n min ?

http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/80927

Rett og slett nydelig :-)))

Skrevet

jeg ville ha kontaktet [email protected]. eventuelt nrk-aktivum (det er de som selger nrk-materiale). tipper det ikke går an å kjøpe per nå, men om det blir etterspørsel skal man ikke se bort fra at aktivum mekker en fin liten dvd.

Gjest Sessiongubben
Skrevet

jeg ville ha kontaktet [email protected]. eventuelt nrk-aktivum (det er de som selger nrk-materiale). tipper det ikke går an å kjøpe per nå, men om det blir etterspørsel skal man ikke se bort fra at aktivum mekker en fin liten dvd.

Takker for den. Skal gjøre det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...