Gjest Sessiongubben Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Thomas Dybdahl og Christel Alsos holdt en Session i P3 før jul. Her deltok også Kringkastings orkesteret. Dette er noe av det flotteste jeg har hørt. Er det noen som vet om akkurat denne sessionen går an å kjøpe, eller hvordan skal jeg kunne klare å lagre den på data'n min ? http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/80927 Rett og slett nydelig :-))) 0 Siter
willow Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 jeg ville ha kontaktet [email protected]. eventuelt nrk-aktivum (det er de som selger nrk-materiale). tipper det ikke går an å kjøpe per nå, men om det blir etterspørsel skal man ikke se bort fra at aktivum mekker en fin liten dvd. 0 Siter
Gjest Sessiongubben Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 jeg ville ha kontaktet [email protected]. eventuelt nrk-aktivum (det er de som selger nrk-materiale). tipper det ikke går an å kjøpe per nå, men om det blir etterspørsel skal man ikke se bort fra at aktivum mekker en fin liten dvd. Takker for den. Skal gjøre det :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.