Gjest nicole40 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 For meg betyr det hygge,det betyr fornuftige tilbakemeldinger og kontakt med fine mennesker. 0 Siter
Gjest jahoooooooooo Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 For meg betyr det hygge,det betyr fornuftige tilbakemeldinger og kontakt med fine mennesker. Hadde jeg ikke vist om dol hadde det vært verdens undergang for lengst! 0 Siter
Gjest nicole40 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hadde jeg ikke vist om dol hadde det vært verdens undergang for lengst! hihihi:o) Jeg liker denne dol-siden,hyggelige mennesker og aktiv moderator.Det betyr mye. Ellers har du meg her.... 0 Siter
tula Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Var her mye da jeg var gravid med jentene mine som blir 7 og 3 år. Har i alle disse årene vært mye innom og lest, men har ikke hatt tid til å engasjere meg selv. Har blitt mer aktiv siste året! 0 Siter
Gjest jahoooooooooo Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 hihihi:o) Jeg liker denne dol-siden,hyggelige mennesker og aktiv moderator.Det betyr mye. Ellers har du meg her.... Tusen takk! Tacomix som har det veldig morro idag:) jahooooooooooooooooo 0 Siter
Gjest nicole40 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Tusen takk! Tacomix som har det veldig morro idag:) jahooooooooooooooooo Jeg har det også morro i dag.....yahoooooooo:o) 0 Siter
Gjest jahoooooooooo Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har det også morro i dag.....yahoooooooo:o) bra at vi har det morro. bare dola idag jeg, kanskje derfor jeg har blitt litt språ nå. jahoooooooooooooo 0 Siter
Gjest nicole40 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 bra at vi har det morro. bare dola idag jeg, kanskje derfor jeg har blitt litt språ nå. jahoooooooooooooo Jeg har vært på jobb,men sitter og Doler nå yahooooooooo:o) 0 Siter
Gjest jahoooooooooo Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har vært på jobb,men sitter og Doler nå yahooooooooo:o) Vi har det så morro, jahhooooo. Denne helga blir nok en sikkelig dol helg:) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Vi har det så morro, jahhooooo. Denne helga blir nok en sikkelig dol helg:) Sukk, dol-helg uten meg, så trist. Jeg må jobbe, buhu. 0 Siter
Gjest nicole40 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Vi har det så morro, jahhooooo. Denne helga blir nok en sikkelig dol helg:) Tror du det??Jeg vet ikke om jeg er hjemme i morgen.Hvis jeg blir alene er jeg nok ikke hjemme nei yahooooooooooooooo:o) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Sukk, dol-helg uten meg, så trist. Jeg må jobbe, buhu. Kjedlig da. Du som har gjort mitt humør helt på topp nå! Jeg må dole denne helga siden jeg blir litt borte framover! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Kjedlig da. Du som har gjort mitt humør helt på topp nå! Jeg må dole denne helga siden jeg blir litt borte framover! Skal nok få dolet litt da. Så fint at du ble i godt humør! Nå skal samboeren og jeg ut og spise middag, gleder meg. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Skal nok få dolet litt da. Så fint at du ble i godt humør! Nå skal samboeren og jeg ut og spise middag, gleder meg. Ja, du må bare få dola litt, må bare. Godt at du greier å få meg i mitt S. Men det er vel kun prinsesser som gjør:)! Du må uansett ha en fin helg, kos deg:) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg prøver å titte innom hver dag, men skriver ikke så mye for tiden. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg "oppdaget" DOL når eldstemann var liten (ca. åtte år siden). Når jeg ble gravid igjen var DOL god å ha, så jeg var veldig aktiv på "graviditet" for syv og tre år siden :-) Nå er jeg innom så og si daglig. Noen ganger i fem minutter, andre ganger i en time (gjerne rett før leggetid). Jeg synes DOL er avkobling, samtidig som jeg interesserer meg for mellommenneskelige forhold. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.