Gå til innhold

Papilotter.. vil krølle håret mitt..

Anbefalte innlegg

Gjest Papi Chulo
Skrevet

Jeg tror jeg skal krølle håret mitt med papilotter i morgen, men jeg har ingen kunnskap om dette. Skal få noen til å hjelpe meg, men jeg må likevel kjøpe det jeg trenger.

Hvor kan jeg kjøpe papilotter? Hva koster det? Hvordan skal det gjøres osv?

Gjest papi-lotta
Skrevet

Billigste variant er å bruke piperensere eller rett og slett bare tøyremser, men da bør du ikek rull fir stramt, for da blir det veldig krus. Evt kan du kjøpe papiljotter på et parfymeri (sjekk ut om H&M har, evt Vita evt andre).

Tips: Ikke rull opp håret mens det er veldig vått, for det tar en evighet å tørke!!

Tips 2: Avhengig av hårets lengde, så kan det være lurt å tvinne hver hårlokk litt før du snurrer opp.

Det tar litt lang tid å tørke, så det kan være et alternativ å sove med dem i.

Eventuelt kan du kjøpe slike ruller/papiljotter som kan varmes opp elektrisk og deretter settes i tørt hår. Krøllene blir da svakere og mindre holdbare, men våtopprulling kan gi veldig mye krøll også.

Tips etter at du fjerner rullene: Prøv å fjerne papiljottene uten å rulle krøllene helt ut, og spray over med hårspray før du grer ut med fingrene. Bruk av kam kan gi brus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...