Gå til innhold

Hjelp! Influensa?

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Da trenger jeg ikke å bekymre meg for min såre hals da, jeg har hatt vondt i halsen i 3 uker nå og begynte å bli litt betenkt..

Nei, du bør ikke være bekymret, men det bør jo absolutt gå over snart også. Håper du blir frisk snart! Om det kun er sår vondt så trenger du ikke bekymre deg, men ellers så ta deg en tur til legen snart. Må gå over innen en uke! Ikke morro å gå slik.

Jeg hadde først sår hals og forkjølse, så innfeksjon, så jeg hadde en pyton høst i fjor!

Skrevet

Nei, du bør ikke være bekymret, men det bør jo absolutt gå over snart også. Håper du blir frisk snart! Om det kun er sår vondt så trenger du ikke bekymre deg, men ellers så ta deg en tur til legen snart. Må gå over innen en uke! Ikke morro å gå slik.

Jeg hadde først sår hals og forkjølse, så innfeksjon, så jeg hadde en pyton høst i fjor!

Jeg hadde noe slags influensalignende sak den første uka, alt det andre slapp taket bare ikke den såre halsen :(

Hadde jeg hatt influensa så hadde jeg vært liggende og verken klart å taste på pc og nesten ikke klart å gå på do så jeg er glad jeg har sluppet det*bank i bordet* :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg hadde noe slags influensalignende sak den første uka, alt det andre slapp taket bare ikke den såre halsen :(

Hadde jeg hatt influensa så hadde jeg vært liggende og verken klart å taste på pc og nesten ikke klart å gå på do så jeg er glad jeg har sluppet det*bank i bordet* :)

Det er bra å høre! Håper du blir helt bra snart;) Heldigvis så har heller ikke jeg fått influensa.

Men jeg må virkelig si at jeg heller vil ligge sikkelig syk 1 uke enn å gå 1 måned små syk som jeg pleier!

Det er bra at du ikke har vært sikkelig syk da. Vi har vært heldige som har sluppet unna!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...