Gå til innhold

Ensomhet

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg veldig ofte ensom. Har vært singel og bodd alene i årevis nå. Jeg er redd for å forbli singel resten av livet. Det er så slitsomt å bare være sammen m seg selv. Også vanskelig når jevnaldrene er opptatt m familie og barn. Men jeg forstår at man må ha masse selvtillit for å få kjæreste, og det har jeg ikke. Er for smertelig klar over mine svakheter. Savner noen å være fortrolig med, og som liker meg selv om jeg er litt rar. Men jeg har lav selvtillit og er av typen "desperat", så da er vel mulighetene lave. Hvordan komme ut av denne onde sirkelen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265886-ensomhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen i redselen for å forbli singel.

Tror ikke man må ha masse selvtilitt for å få seg en kjæreste. Jeg tror bare man må være åpen på det at man ikke har god selvtilitt.

Åpen på det at man har liten selvtillite? Blir ikke det litt selvmotsigende?

Når man ikke har selvtillit så går man ikke og oppsøker folk og sier "du, jeg har ikke noe særlig selvtillit"

Da unnviker man gjerne de situasjonene? Sånn trodde ihvertfall jeg det var.

Jeg har akkurat rundet 30 og har ikke hatt kjæreste siden tenårene, nettopp fordi jg har null selvtillit og hater meg selv.

Bare en mor kan elske en sånn :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265886-ensomhet/#findComment-2140882
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...