streker paa veggen..! Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Hvordan spiller jeg mot/med bare computer på "større kart" (hvor jeg kan fly) i single player? Når jeg trykker på single player så er det bare små 16 player kart som er tilgjengelige, og der er det ingen helikopter og fly Og når jeg prøver lage mulitplayer game så er det heller ikke mulig og legge til botter av det jeg kan se. Prøver meg litt online, men det er jo håpløst og få flydd når de andre rapper flya hele tia før jeg når frem. Og synes det er "slemt" av de som står og bare venter på at flyet skal komme tilbake - mens de trykker vilt på enter vehicle binden. Så det vil jeg ikke bli med på. 0 Siter
Gjest psykojenta Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Det eneste kartet jeg vet om som du kan fly på i single-player er "Operation Clean Sweep" Du må nok på internet for å spille større kart. (jeg er ikke sikker da, har ikke spilt Battlefield2 på 1 1/2 år) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.