morsan Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Situasjonen akkurat nå :-) Hvilke fylke bor du i? Oslo 16% 15 Akershus 14% 13 Sør-Trønderlag 12% 11 Møre og Romsdal 10% 9 Østfold 7% 6 Hordaland 5% 5 Rogaland 5% 5 Aust-Agder 5% 5 Troms 3% 3 Vest-Agder 3% 3 Buskerud 3% 3 Nordland 2% 2 Nord-Trønderlag 2% 2 Sogn og Fjordane 2% 2 Vestfold 2% 2 Hedmark 2% 2 Finnmark 1% 1 Telemark 1% 1 Oppland 1% 1 total votes: 91 Ja, jeg la merke til det jeg også! :-) Ikke overraskende ligger Oslo og Akershus høyt oppe på lista, men litt overraskende at Sør-Trøndelag skiller seg slik ut i forhold til landet forøvrig. 0 Siter
morsan Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 - og det har kommet inn en fra Oppland! *applaus* Hmm... nå åresterte jeg av en eller annen grunn å svare meg selv istedet, så derfor gjentas svaret på riktig sted: ;-) - - - Ja, jeg la merke til det jeg også! :-) Ikke overraskende ligger Oslo og Akershus høyt oppe på lista, men litt overraskende at Sør-Trøndelag skiller seg slik ut i forhold til landet forøvrig. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Ps: det heter Trøndelag, ikke Trønderlag;) Greit. Kommer ikke fra der, men ikke mange feil;) 0 Siter
morsan Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Greit. Kommer ikke fra der, men ikke mange feil;) Nei, det var det ikke! :-) Du hadde f eks skrevet helt korrekt Hedmark, og ikke Hedemark, som ikke er en uvanlig feil. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Nei, det var det ikke! :-) Du hadde f eks skrevet helt korrekt Hedmark, og ikke Hedemark, som ikke er en uvanlig feil. Noe korrekt gjør jeg hvertfall;) Nå er jeg passe stressa, men måtte nå sjekke dol før jeg tar ferie! Mye jeg alltid må ordne før jeg reiser! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.