AnonymBruker Skrevet 11. april Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ja, oppførselen hennes provoserer. Hun har visst om sine egne uakseptable og klanderverdige handlinger nede hos Epstein i alle år, og likevel presterer hun å fremstå med en attityde som signaliserer hovmod, nedlatenhet, uforskammethet og forurettethet i så å si alle sine opptredener I offentligheten, la oss bare mimre litt: trillebår, "står godt i kritikken", "hå - det er lett å være etterpåklok", "du har selv lest dialogen (Paris is good for adultery) og vet hva som står der" - og ikke å forglemme "Året med kongefamilien" I 2024 og 2025. Anonymkode: 0bee4...d9b Meget bra skrevet 👍🏼 Anonymkode: efc0f...e71 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. april Skrevet 11. april Nicklusheletida skrev (18 minutter siden): Nå finner dere på masse tull, bare for å kritisere. Og du er også ute for å kritisere ser jeg 😂 Anonymkode: 38349...fed 0 Siter
Grendel Skrevet 11. april Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, oppførselen hennes provoserer. Hun har visst om sine egne uakseptable og klanderverdige handlinger nede hos Epstein i alle år, og likevel presterer hun å fremstå med en attityde som signaliserer hovmod, nedlatenhet, uforskammethet og forurettethet i så å si alle sine opptredener I offentligheten, la oss bare mimre litt: trillebår, "står godt i kritikken", "hå - det er lett å være etterpåklok", "du har selv lest dialogen (Paris is good for adultery) og vet hva som står der" - og ikke å forglemme "Året med kongefamilien" I 2024 og 2025. Anonymkode: 0bee4...d9b Hun har gjort mye provoserende. Det er der ingen tvil om. I denne tråden diskuterer vi om det er provoserende å bruke pustemaske når man er alvorlig lungesyk. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. april Skrevet 11. april 31 minutes ago, Grendel said: Hun har gjort mye provoserende. Det er der ingen tvil om. I denne tråden diskuterer vi om det er provoserende å bruke pustemaske når man er alvorlig lungesyk. Det er provoserende å bruke en lakei til å bære pusteapparatet som veier 450 gram. Anonymkode: fcc87...5b6 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 11. april Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er provoserende å bruke en lakei til å bære pusteapparatet som veier 450 gram. Anonymkode: fcc87...5b6 Det er en stor fordel å ha hendene fri når hun skal gå rundt for å hilse på folk. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. april Skrevet 11. april 10 minutes ago, Nicklusheletida said: Det er en stor fordel å ha hendene fri når hun skal gå rundt for å hilse på folk. Det kanlegges i en lomme, eller festes på ryggen. Anonymkode: fcc87...5b6 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 11. april Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kanlegges i en lomme, eller festes på ryggen. Anonymkode: fcc87...5b6 Når hun skal bøye seg ned for å hilse på rullestolbrukere, så er det kanskje mest praktisk at noen bærer den for henne, slik at den ikke deiser i hodet på rullestolbrukeren. Hva er problemet ? Det er ikke en gang sikkert at hun har tatt den avgjørelsen alene. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Meget bra skrevet 👍🏼 Anonymkode: efc0f...e71 🙏 Anonymkode: 0bee4...d9b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april Skrevet 12. april Grendel skrev (9 timer siden): Hun har gjort mye provoserende. Det er der ingen tvil om. I denne tråden diskuterer vi om det er provoserende å bruke pustemaske når man er alvorlig lungesyk. Det stemmer ikke. Her diskuteres det mye forskjellig, så det gjør i hvert fall jeg som jeg vil med. Anonymkode: 0bee4...d9b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april Skrevet 12. april Jeg skjønner forøvrig ikke hva dere på rojalistsiden er sinte og bitre for. Dere får alt som dere vil, mens majoriteten, som vil se forandringer, blir overkjørt av et samkjørt system av politikere, kongehus og medier. Anonymkode: 0bee4...d9b 1 Siter
Grendel Skrevet 12. april Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det stemmer ikke. Her diskuteres det mye forskjellig, så det gjør i hvert fall jeg som jeg vil med. Anonymkode: 0bee4...d9b Trådtittelen er ordrett: "Mette-Marit ankom offisielt oppdrag med pustemaske". 0 Siter
Grendel Skrevet 12. april Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner forøvrig ikke hva dere på rojalistsiden er sinte og bitre for. Dere får alt som dere vil, mens majoriteten, som vil se forandringer, blir overkjørt av et samkjørt system av politikere, kongehus og medier. Anonymkode: 0bee4...d9b Jeg har skrevet gang på gang at hun har gjort noe kritikkverdig og at hun åpenbart lyver om det. Jeg er i tvil om vi bør beholde kongehuset. Jeg er av den oppfatning at selv om noen har gjort noe galt så skal de behandles rimelig og humant. Jeg synes ikke det er rimelig å anklage MM for å bruke pustemaske. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april Skrevet 12. april Grendel skrev (26 minutter siden): Trådtittelen er ordrett: "Mette-Marit ankom offisielt oppdrag med pustemaske". Ingen er sjef over tråden. Anser meg ferdig med denne samtalen. Anonymkode: 0bee4...d9b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner forøvrig ikke hva dere på rojalistsiden er sinte og bitre for. Dere får alt som dere vil, mens majoriteten, som vil se forandringer, blir overkjørt av et samkjørt system av politikere, kongehus og medier. Anonymkode: 0bee4...d9b blir overkjørt av et samkjørt system av politikere, kongehus og medier. - og kanskje rettssystemet også, det får vi snart se. I juli 2025 forandret Høyesterett strafferammen for sovevoldtekt - meget beleilig med tanke på forestående Høiby-rettssak. Nylig avgjorde så Høyesterett en sak om sovevoldtekt, og satte ned straffen. Like etter ble minstestraffen på tre år fjernet. Anonymkode: 0bee4...d9b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (45 minutter siden): blir overkjørt av et samkjørt system av politikere, kongehus og medier. - og kanskje rettssystemet også, det får vi snart se. I juli 2025 forandret Høyesterett strafferammen for sovevoldtekt - meget beleilig med tanke på forestående Høiby-rettssak. Nylig avgjorde så Høyesterett en sak om sovevoldtekt, og satte ned straffen. Like etter ble minstestraffen på tre år fjernet. Anonymkode: 0bee4...d9b Du mener akkurat den dommen ble rigget for å tilpasses et mulig lignende utfall i Høyby saken? Anonymkode: ca4f3...0c8 0 Siter
Lady HM Skrevet 12. april Skrevet 12. april Grendel skrev (11 timer siden): Hun har gjort mye provoserende. Det er der ingen tvil om. I denne tråden diskuterer vi om det er provoserende å bruke pustemaske når man er alvorlig lungesyk. Men det er faktisk ikke mulig å diskutere behovet for oksygen isolert i den situasjonen hun har satt seg selv i akkurat nå 🙂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du mener akkurat den dommen ble rigget for å tilpasses et mulig lignende utfall i Høyby saken? Anonymkode: ca4f3...0c8 Jeg antydet muligheten, ja. Hvilken grunn har vi til å stole blindt på politiske prosesser, egentlig, nå etter Epstein-avsløringene? Anonymkode: 0bee4...d9b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg antydet muligheten, ja. Hvilken grunn har vi til å stole blindt på politiske prosesser, egentlig, nå etter Epstein-avsløringene? Anonymkode: 0bee4...d9b Ikke selve rettssaken "rigget", men lovendringen eventuelt. Rettssaken kom som en følge av lovendringen. Anonymkode: 0bee4...d9b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ikke selve rettssaken "rigget", men lovendringen eventuelt. Rettssaken kom som en følge av lovendringen. Anonymkode: 0bee4...d9b ja, det var det jeg mente sorry. Du mener altså at det kom en lovendring for å "hjelpe" MBH i en rettssak? At Stortinget da, siden de vedtar lover, er kort og godt korrupt? Anonymkode: ca4f3...0c8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april Skrevet 12. april Hegnar sier han ikke kjenner til saken og at det er latterlig. Det er mange som sliter med hukommelsessvikt i kjølvannet av Epstein-avsløringene 😇 Vet ikke hvorfor journalisten skulle lyve om dette. Er litt mer sannsynlig at Hegnar ikke vil innrømme å ha fulgt instruks fra slottet? Bevis finnes nok, men Hegnar er portvokteren åpenbart. Anonymkode: 0bee4...d9b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.