Gå til innhold

synsk i sør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kjenner til om det finnes synske på sørlandet? Jeg blir så nyskjerrig på sånt..

(jada, det hadde vært gøy å prøve selv om folk flest ikke tror det er mulig)

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

13

• mrxx

10

• keinstein

5

• Sør

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Folk flest ikke tror det er mulig? Jeg er ikke så sikker på det.

Skrevet

Folk flest ikke tror det er mulig? Jeg er ikke så sikker på det.

Jo de fleste her på dol er ikke troende på sånt. Har merket meg mye hets når dette har vært tema til noen. (Som med alt som ikke kan dokumenteres)

Skrevet

Jeg tror ikke det finne synske i det hele tatt, men det er garantert nok av dem som påstår de er det også på Sørlandet.

Skrevet

Jo de fleste her på dol er ikke troende på sånt. Har merket meg mye hets når dette har vært tema til noen. (Som med alt som ikke kan dokumenteres)

Det er vel mest hets og sure miner når man påstår at det faktisk ikke kan observeres eller dokumenteres.

Husk at det er mer mellom himmel og jord enn vi forstår, men intet tyder på at det inkluderer verken julenisser eller klarsynthet.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er vel mest hets og sure miner når man påstår at det faktisk ikke kan observeres eller dokumenteres.

Husk at det er mer mellom himmel og jord enn vi forstår, men intet tyder på at det inkluderer verken julenisser eller klarsynthet.

Med vennlig hilsen

Joda, mye vi ikke forstår. Men når flere en en eller 100pers sier at de mener det er noe, så blir jeg nyskjerrig.Da _kan_ det være noe liksom. Vil gjerne forsøke en synsk person, men vil gå til en som blir anbefalt av noen.

Skrevet

Jeg tror ikke det finne synske i det hele tatt, men det er garantert nok av dem som påstår de er det også på Sørlandet.

Du er bare en av de mange dolere som ikke tror. :)

Skrevet

Lol! Trodde alle visste at det finnes paranormale fenomener!

Jaja, disse "hetserne" latterliggjør bare seg selv når de fornekter det. De fornekter sikkert UFO-fenomenet også.

Skrevet

Joda, mye vi ikke forstår. Men når flere en en eller 100pers sier at de mener det er noe, så blir jeg nyskjerrig.Da _kan_ det være noe liksom. Vil gjerne forsøke en synsk person, men vil gå til en som blir anbefalt av noen.

Du kan finne hundrevis av undersøkelser som sier at det ikke er noe, og at det er langt bedre ting man kan bruke tiden sin på.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Med vennlig hilsen

Det sier du bare fordi du ikke har møtt noen :o) Den dagen du gjør det forandrer du mening selv om du ikke tar alle som påstår de er synske for god fisk.

Skrevet

Det finst sikker synske i sør, men kva i all verda er det du skal prøve med dei?

Vil du at dei skal spå framtida di, eller har du mista bilnøklene? ;-)

Skrevet

Du kan finne hundrevis av undersøkelser som sier at det ikke er noe, og at det er langt bedre ting man kan bruke tiden sin på.

Med vennlig hilsen

-mener du sør,amen :)

Skrevet

Det finst sikker synske i sør, men kva i all verda er det du skal prøve med dei?

Vil du at dei skal spå framtida di, eller har du mista bilnøklene? ;-)

Har ikke mistet noe nei :) Hvis jeg skal teste den synske så er det fortiden min jeg vil spørre om. Men er det mye riktig så vil jeg også be om fremtidsutsikter ;)

Gjest jeg er ikke synsk selv
Skrevet

Jeg kjenner ikke til synske på sørlandet, men jeg liker å spekulere i slikt:) Jeg er helt sikker på at det finnes mer enn moderne mennesker har forklaring på, men vil ikke svare på hva menneskeheten har svar på om ca. tusen år. Egentlig håper jeg at det aldri blir slik at menneskene har svar på ALT.

Skrevet

Har ikke mistet noe nei :) Hvis jeg skal teste den synske så er det fortiden min jeg vil spørre om. Men er det mye riktig så vil jeg også be om fremtidsutsikter ;)

Prøv å få stilt horoskopet ditt, heller, da. Det er en astrolog i Arendal, f.eks.

Skrevet

Det virker som om noen personer er synske, men jeg har ikke noe særlig tro på han som var i "Åndenes Makt" i kveld.

Skrevet

Farmoren min hadde en synsk hun ringte til når det var noe hun ikke kunne finne.

Skrevet

Jaja, disse "hetserne" latterliggjør bare seg selv når de fornekter det. De fornekter sikkert UFO-fenomenet også.

Fornekter julenissen gjør vi også!

Skrevet

Du er bare en av de mange dolere som ikke tror. :)

Javisst, jeg synes det er svada fra ende til annen. Men jeg kan jo uttale meg om at det finnes plenty av folk som hevder de ser og sanser og herjer på også i Sør-Norge.

Skrevet

At det finnes UFO benekter ikke de fleste, det de fleste benekter er at dette er besøk av andre levende vesener.

Det er en ganske stor forskjell.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...