Gå til innhold

Skulle gjerne ha kommet i kontakt med...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest liten løve

Jeg er der. Lurer på når man skal så smått begynne å fortelle den utvalgte hva man strir med.

Vi ble sammen litt hals over hode.

Jeg var hypoman...

Han visste at jeg hadde hatt mange innleggelser på psykiatrisk og at jeg fortsatt har avlatningsopphold og tett kontakt med psykiater.

Det var derfor naturlig for meg å si litt kort om hva som feilte meg og hvordan utfordringer jeg sto ovenfor psykisk i forhold til det å gå inn i ett forhold.

Jeg vet ikke når det er rett å si det. Det må liksom være en anledning.

Du kan jo kanskje si det når dere kommer opp i en situasjon som er utfordrende. Hvis selve forholdet er utfordrende og du merker at det gjør noe med måten du forholder deg til han på så tenker jeg det kan være lurt å ta det opp med det samme.

Jeg delte ekstremt lite av forhistorien for mine problemer. Sa bare hvordan de påvirker meg her og nå.

Jeg vet ikke hva som er det riktige tidspunktet. Hva tenker du om det?

liljensverden

Vi ble sammen litt hals over hode.

Jeg var hypoman...

Han visste at jeg hadde hatt mange innleggelser på psykiatrisk og at jeg fortsatt har avlatningsopphold og tett kontakt med psykiater.

Det var derfor naturlig for meg å si litt kort om hva som feilte meg og hvordan utfordringer jeg sto ovenfor psykisk i forhold til det å gå inn i ett forhold.

Jeg vet ikke når det er rett å si det. Det må liksom være en anledning.

Du kan jo kanskje si det når dere kommer opp i en situasjon som er utfordrende. Hvis selve forholdet er utfordrende og du merker at det gjør noe med måten du forholder deg til han på så tenker jeg det kan være lurt å ta det opp med det samme.

Jeg delte ekstremt lite av forhistorien for mine problemer. Sa bare hvordan de påvirker meg her og nå.

Jeg vet ikke hva som er det riktige tidspunktet. Hva tenker du om det?

Jeg har brendt meg på dette tidligere, så jeg er litt tilbakeholden på opplysninger. Har ikke kjent behovet for å si noe enda.

Enn så lenge er alt fryd. Vi har ikke snakket om å bli kjærester enda. Vi dater og er fornøy med det begge to, men jeg tror vi begge tenker at vi dater mot noe.

Jeg vil bare ikke skremme ham med en gang, liksom..

Gjest liten løve

Jeg har brendt meg på dette tidligere, så jeg er litt tilbakeholden på opplysninger. Har ikke kjent behovet for å si noe enda.

Enn så lenge er alt fryd. Vi har ikke snakket om å bli kjærester enda. Vi dater og er fornøy med det begge to, men jeg tror vi begge tenker at vi dater mot noe.

Jeg vil bare ikke skremme ham med en gang, liksom..

Så bra at dere ikke har gått inn i det hals over hode. Tror det har bedre sjanser da!

Jeg tenjker at du ikke trenger å fortelle det før du føler behov for det.

Kanskje blir det litt "synd på meg" hvis man sier det tidlig og når det ikke plager en?

liljensverden

Så bra at dere ikke har gått inn i det hals over hode. Tror det har bedre sjanser da!

Jeg tenjker at du ikke trenger å fortelle det før du føler behov for det.

Kanskje blir det litt "synd på meg" hvis man sier det tidlig og når det ikke plager en?

Jeg vil ikke skremme han. Historien min er jo ikke akkurat av mildt karakter... Dessuten er han så forbaska vellykka og fantastisk. Er redd jeg skal bli den "dumme" om jeg avslører hvor mislykka jeg er.

Annonse

Gjest liten løve

Jeg vil ikke skremme han. Historien min er jo ikke akkurat av mildt karakter... Dessuten er han så forbaska vellykka og fantastisk. Er redd jeg skal bli den "dumme" om jeg avslører hvor mislykka jeg er.

Ikke min historie heller. Har en oppfatning om at menn ikke er så opptatt som oss damer av sammehengen i ting og hva som har skjedd tildligere enn oss damer. Mulig jeg tar feil.

Jeg har en forhistorie med omsorgssvikt i barndommen og overgrep i ungdomstida. Og det har utløst en bipolar lidelse. Som vi har i familien.

Jeg har sagt det. Men jeg har ikke gått i detalj. Bare sagt det rett ut. Men nå var/er vå setting litt annerledes.

Vi er tiltrukket av hverandre, men det er ikke de voldsomme følelsene som binder oss. Mer at vi føler at dette er et forhold som kan fungere i hverdagen.

Tenker at når det er stormende forelskelse så er det noe annet. Vet ikke helt hvorfor.

Tror det er normalt og friskt å vise sine sterke sider først. Og du er sikkert vellykket på veldig mange plan så det er sikkert overhode ikke noen løgn..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...