Gå til innhold

hva hadde du gjort om du fant et visakort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde det en gang og sendte det til adressen som sto på (eller fant jeg den på nettet?), altså ikke adressen til vedkommende, men til banken eller hva det nå var. En tid senere fikk jeg 250,- som takk fra banken!

Skrevet

Hade selvsagt sørget for at det ble levert til rett person, via bank eller politi.Eventuelt direkte til personen hvis jeg fant ut hvem det var.

Det hadde i alle fall ikke falt meg inn og tatt kortet selv og forsøkt å misbruke det.

Man kan jo tenke seg hvordan det hadde vært hvis det var ditt kort.

Skrevet

Hadde levert det til personen selv, banken eller politiet.

Skrevet

Eg hadde gjort det som står på kortet at ein skal gjere, nemlig levert det inn i nærmaste bank, og fått finnarlønn.

Skrevet

Det sier seg vel selv!?

Sørge for at eieren får det tilbake. Det var enkelt å finne telefonnummert til han som eide kortet jeg fant. Jeg ringte og han kom og hentet det. Han ble glad og lettet, akkurat som jeg selv hadde blitt.

Skrevet

Når folk mister/glemmer igjen bankkortet sitt i butikken jeg jobber i, så søker vi bare opp telefonnummeret til kortets eier og ber dem komme og hente det. Ville antakeligvis gjort det samme hvis jeg fant et kort utenfor jobben, evt bare levert det i banken.

Skrevet

Jeg hadde levert det i nærmeste bank, helt klart!

Jeg har selv mistet visakort, og det var veldig lite moro.

Skrevet

Søkt opp nummeret til eieren og ringt, hvis ikke det gikk ville jeg levert/sendt det til banken.

Har selv opplevd å miste/bli frastjålet et par VISA-kort, så vet hvor kjipt det er...

Skrevet

Tatt det og forsøkt tappet det for alt det var verdt, selvfølgelig:-)

Skrevet

Da hadde jeg prøvd å få tak i vedkommende som hadde mistet det. NAvnet står jo på. Hvis jeg ikke fant ut av det, så hadde jeg levert kortet til politiet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...